۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۷۸۰۳
حجت الاسلام طواف خبر داد؛

برگزاری کلاس‌های درس خارج در دفتر امام جمعه بهبهان

برگزاری کلاس‌های درس خارج در دفتر امام جمعه بهبهان
حجت الاسلام طواف در رابطه با کلاس‌های درس خارج فقه گفت: این کلاس‌ها از سوی امام جمعه شهرستان با محوریت درس‌های آیت الله موسوی جزایری با حضور ۱۰ طلبه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدارس علمیه امام صادق (ع) و امامزاده فضل بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی آشنایی دانش آموزان شهرستان با حوزه علمیه اظهار داشت: این اردوی یک روزه ۱۶ اسفندماه در امامزاده محمود (ع) برگزار شد ضمن اینکه طلاب در مدارس آموزش و پرورش شهرستان فعالیت‌های تبلیغی مرتبط با جذب طلبه را پیگیر هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهبهان با بیان اینکه بسیاری از ثبت نام کنندگان دارای مدرک پایان دوره متوسطه اول هستند، عنوان داشت: این تعداد از سوی مدرسه امامزاده ابراهیم (ع) در حال پذیرش هستند، اما مدرسه امامزاده فضل اقدام به پذیرش از میان دارندگان مدرک پایان دوره متوسطه دوم دارد که تاکنون ۵ نفر نام نویسی کردند هر چند که خواسته ما حداقل ۱۰ طلبه است.

این مقام مسؤول پیرامون پذیرش در مدرسه امام جعفرصادق (ع) ادامه داد: پذیرش آن در سطح عالی است به این معنا که در پایه ۷ تا ۱۰ پذیرش دارد منتهی علاقه‌مندان نباید در پایه‌های ۱ تا ۶ نواقصی داشته باشند و در کنار مصاحبه علمی و تحقیقات محلی، معدل کل باید بیشتر از ۱۶ باشد.

حجت الاسلام طواف در رابطه با کلاس‌های درس خارج فقه افزود: این کلاس‌ها از سوی امام جمعه شهرستان با محوریت درس‌های آیت الله موسوی جزایری با حضور ۱۰ طلبه در بیت امام جمعه برگزار می‌شود.

وی در رابطه با فعالیت‌های رمضانی مبلغان از حضور ۱۰ طلبه در سطح روستا‌های شهرستان خبر داد و گفت: امام جمعه شهرستان به همراه ۵۰ طلبه بهبهانی در ایام سیل، در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کردند ضمن اینکه در بحث طبخ و پخش مواد غذایی و ترمیم سیل بند‌ها حضور فعالی داشتند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات