۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۰۷۸۰۵
اشرفی خبر داد؛

ارسال ۳۱۹ اثر به جشنواره علامه حلی

ارسال ۳۱۹ اثر به جشنواره علامه حلی
اشرفی به ارسال ۳۱۹ اثر به جشنواره علامه حلی و رونمایی از کتب مبانی تفسیری علامه طبرسی در مجمع البیان و بررسی جایگاه و شخصیت زنان قبل و بعد از اسلام اشاره کرد.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پایان یافتن مدت زمان بارگذاری آثار ارسالی به یازدهمین جشنواره علامه حلی عنوان داشت: ارزیابی اجمالی ۳۱۹ اثر ارسالی که در زمینه‌های دینی، روانشناسی و علوم انسانی می‌باشند به پایان رسیده و اکنون در ارزیابی تفصیلی مرحله اول هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان داشت: مراسم رونمایی از دو کتاب خانم شفا شرهانی از دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) آبادان همزمان با مراسم میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و پس از صرف ضیافت افطاری در خود مدرسه برگزار شد که طی آن از کتاب‌های «مبانی تفسیری علامه طبرسی در مجمع البیان» و «بررسی جایگاه و شخصیت زنان قبل و بعد از اسلام» با حضور مدیریت، معاونت ها، اساتید و طلاب و مدعوین حوزه رونمایی شد.  

این مقام مسؤول با بیان اینکه مهلت بیشتر جشنواره‌های پژوهشی به پایان رسیده است، ادامه داد: مهلت هفتمین دوره جشنواره رُشد که بصورت گروهی و ویژه طلاب مشغول به تحصیل است، پایان یافت که هم اکنون در مرحله تفصیلی هستند.

خانم اشرفی با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره مرتبط با اهمیت و جایگاه دعا در اصناف مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: ۷۰ اثر گروهی در سامانه جشنواره بارگذاری شدند که ارزیابی اجمالی شان پیش از پایان سال به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در جشنواره رشد کشوری ۷۰ گروه از استان شرکت کردند، گفت: فراخوان جشنواره بانوی کرامت تاکنون اعلام نشده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات