۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۷۸۲۱

اعزام ۲ هزار زائر اولی از شهرستان کاشان به حرم رضوی

اعزام ۲ هزار زائر اولی از شهرستان کاشان به حرم رضوی
حجت الاسلام بصیرتی از اعزام حدود ۲ هزار و ۶۰ نفر زائر اولی از طریق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان کاشان به مشهد مقدس خبر داد.
حجت الاسلام مهدی بصیرتی مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ۳۶۰ کیلو گوشت عقیقه در بین ۱۸۰ خانوار از خانواده‌های نیازمند و محرومین منطقه از طریق دفتر کاشان با کمک خیرین و بانیان نیکوکار توزیع شد.

وی افزود: ۵۰ بسته ارزاق عمومی و اهدای ۷۰ قطعه بن خرید نیز در قالب دیگر بسته‌های حمایتی ماه مبارک رمضان از طریق دفتر کاشان توزیع شد.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه نوروز امسال نیز ۷۵۰ عدد بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع شد، گفت: یکصد میلیون ریال کمک نقدی نیز برای حمایت از سیل زدگان از طریق این دفتر جمع آوری و اهد اشد.

وی برگزاری کلاس توجیهی خادمیاری، برگزاری نخستین نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان و مؤسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان با موضوع برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، برگزاری آزمون کلاس‌های توجیهی‹‹حرم شناسی›› و توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و سیل زدگان از جمله اقدامات این دفتر در فروردین و اردیبهشت ماه امسال برشمرد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان یادآور شد: از ابتدای فعالیت این دفتر در کاشان تاکنون حدود ۲ هزار و ۶۰ نفر زائر اولی از طریق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

لازم به ذکر است؛ شهرستان کاشان تنها شهرستانی است که در ردیف سایر استان‌های کشور دفتر نمایندگی و نماینده ولی فقیه مستقل از استان اصفهان دارد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات