۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۷۸۲۳
از سوی مدرسه امامزاده ابراهیم بهبهان؛

۱۵ طلبه در سال تحصیلی جدید پذیرش می‌شوند

۱۵ طلبه در سال تحصیلی جدید پذیرش می‌شوند
حجت الاسلام تقوی از پذیرش ۱۵ طلبه برای سال تحصیلی جدید از سوی مدرسه امامزاده ابراهیم (ع) خبر داد.
حجت الاسلام تقوی، مدیر مدرسه امامزاده ابراهیم (ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آمادگی برای پذیرش ۱۵ طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این تعداد از میان ثبت نام کنندگان دارای مدرک پایان دوره متوسطه اول است که تاکنون ۲۶ علاقه‌مند برای حضور در حوزه پذیرش شدند.

مدیر مدرسه امامزاده ابراهیم (ع) بهبهان معدل بالای ۱۶ و علاقه مندی به حوزه را از جمله شروط ورود به حوزه برشمرد و افزود: طلاب ما نیز در مدارس آموزش و پرورش فعالیت‌های تبلیغی جهت آشنایی علاقه‌مندان به حوزه را برگزار کردند البته ناگفته نماند که مدرسه امامزاده ابراهیم از دو سال پیش تأسیس و طلاب در دو پایه تحصیلی مشغول به علم آموزی هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: ۲۱ طلبه در مدرسه به تحصیل مشغول هستند و معاونت‌های آموزش و تهذیب از روز نخست مدرسه تأسیس شدند.

حجت الاسلام تقوی در رابطه با کمک به سیل زدگان عنوان داشت: در این باره ایستگاه صلواتی راه اندازی و کمک‌های مردمی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه آغاز مصاحبه از پذیرش شوندگان ۱۲ تا ۲۳ خرداد ادامه پیدا می‌کند، گفت: از ۷ طلبه دارای معدل بالای ۱۸ به بالا تحلیل به عمل آمد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات