۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۰۷۸۳۸
از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا؛

مهلت دریافت طرح، ایده و آثار پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد

مهلت دریافت طرح، ایده و آثار پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب تمدید شد
مهلت دریافت طرح، ایده و آثار پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب تا پایان مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهلت دریافت طرح، ایده و آثارپژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تا پایان مرداد تمدید شد.

اساتید، طلاب و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در محورهای «انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی و برکات آن، «نقش حوزه علمیه خواهران در تحقق گام دوم انقلاب»، «جوانان، پیشتازان در گام دوم انقلاب»، «تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور»، «پیشرفت علمی، مدیریت جهادی و جهش تمدنی» و «نقش انقلاب اسلامی در تحول فقه» ارسال کنند.

آثار ارسالی در دو بخش تألیف و تدوین و همچنین آثار پیشنهادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در بخش اول، تألیف کتب به صورت فردی و اجتماعی، تألیف مقالات تخصصی و پژوهشی و تدوین پایان‌نامه و رساله پذیرفته می‌شود.

در بخش دوم، پژوهشگران می‌توانند پیشنهادات خود را در موضوعات برگزاری کرسی آزاداندیشی، برگزاری کرسی‌های نقد و مناظره و ترویجی، برگزاری نشست علمی پژوهشی و ارائه ایده و طرح‌های علمی به صورت فردی و گروهی ارائه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار و ایده‌های خود را به پست‌الکترونیک معاونت پژوهش به نشانی pajohesh@jz.ac.ir و یا کانال معاونت پژوهش در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz۲۶۰۲ ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۷۶ تماس بگیرند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات