۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۰۷۸۷۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسؤولان مشکلات حاشیه شهرها را حل کنند

مسؤولان مشکلات حاشیه شهرها را حل کنند
امام جمعه همدان گفت: مدیران شهری موظف هستند که به حواشی شهرها رسیدگی بیشتری داشته باشند و در جهت رفع تبعیض ها با تمام وجود حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز به همراه شهردار و جمعی از مسؤولان شهری با حضور در منطقه اسلامشهر همدان از نزدیک با مردم این منطقه به گفت و گو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به مناطق حاشیه ای شهر همدان بسیج همگانی برای رفع محرومیت ها را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، خاطر نشان کرد: علیرغم همه تلاش هایی که صورت گرفته است و باید از آنها تقدیر کرد ذکر این نکته ضروری است که نباید به این اندازه اکتفا کنیم و با جدیت بیشتر کارها را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: از آن جایی که مردم عیال الله هستند لذا هرچه در جهت ایجاد رفاه برای مردم فعالیت شود در اصل در مسیر الهی گام برداشته ایم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نباید امروز شهروند درجه یک یا درجه دو داشته باشیم خاطر نشان کرد: مدیران شهری موظف هستند که به حواشی شهرها رسیدگی بیشتری داشته باشند و در جهت رفع تبعیض ها با تمام وجود حرکت کنند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات