۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۷۹
معاون رئیس حمهور:

دستاوردهای دولت نهم عظمت ایران را در منطقه دو چندان کرده است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول رئیس جمهور امروز در همایش هشت هزار نفری حامیان احمدی نژاد در اردبیل گفت: آمریکا به خیال خود قصد براندازی نظام ما را با شیوه انقلاب‌های مخملی داشت.
گردهمايي حاميان احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اردبیل، همایش هشت هزار نفری حامیان دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر نوزدهم خرداد با حضور پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در ورزشگاه جهان پهلوان رضازاده برگزار شد.

داوودی در سخنانی به زبان ترکی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از فضای سالم تبلیغاتی در کشور اظهار داشت: آمریکا به خیال خود قصد براندازی نظام اسلامی ایران با شیوه انقلاب‌های مخملی را داشت که این طرح از قبل شکست خورده است.

وی خاطر نشان کرد: بدخواهان نظام اسلامی ایران به سرعت فهمیدند که ایران مثل کشورهای آسیای میانه نیست که فریب شعارهای پوشالی دشمن را بخورد.

داوودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت نهم اظهار داشت: ساخت موشک سجیل، پرتاب ماهواره امید و پیشرفت‌های هسته‌ای قدرت و عظمت ایران را در منطقه دو چندان کرده است.

وی ادامه داد: عده‌ای با نادیده گرفتن برخی مزیت‌ها و با ارائه آمار غلط و دروغ قصد منحرف کردن ملت را دارند اما ثمرات تلاش‌های این دولت گویای تمام مسائل است و در این میان سفرهای استانی که دنیا قصد اقتباس از آن را دارد با تمام نتایج و ثمراتش زیر سئوال می‌برند که این نهایت بی‌انصافی است.

داوودی در ادامه با اشاره به نقش استان اردبیل در تاریخ کشور گفت: شخصیت‌هایی چون شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقدس اردبیلی، آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله نورانی و آیت‌الله مروج افتخارآفرینان دیار اردبیل هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطر ‌نشان کرد: اردبیل با تقدیم 48 شهید قبل از انقلاب، بیش از 3 هزار و 155 شهید در دوران دفاع مقدس، 135 جاوید‌الاثر، 8 هزار و 309 جانباز و 722 آزاده سرافراز توانسته خدمات ارزشمند و ماندگاری را برای نظامی اسلامی انجام دهند و ملت به این افتخارآفرینی‌ها به خود می‌بالد.

همچنین در این همایش رئیس ستاد دکتر احمدی‌نژاد در استان اردبیل در سخنانی با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها و تهمت‌های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی گفت: مردم، خود پاسخ شیاطین را در 22 خرداد و در پای صندوق آرا خواهند داد.

الله‌بخش اظهار داشت: ملت خدمات دولت نهم را در چهار سال گذشته به بوته فراموشی نخواهند سپرد و با انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان صالح‌‌ترین گزینه سعی خواهند کرد به ندای رهبری لبیک بگویند.
 
ارسال نظرات