۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۷۹۱۶

کتاب «آرایش رسانه‌ای» منتشر شد

کتاب «آرایش رسانه‌ای» منتشر شد
در کتاب «آرایش رسانه‌ای» با قلم عبدالعلی علی عسگری، رییس رسانه ملی با همکاری اسماعیل ارجمندی الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه‌ای بررسی شده است.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از منانشر، کتاب «آرایش رسانه‌ای» با قلم عبدالعلی علی عسگری رییس رسانه ملی و همراهی اسماعیل ارجمندی به همت انتشارات ساقی روانه بازار نشر شد.

کتاب «آرایش رسانه‌ای» با قلم عبدالعلی علی عسگری رییس رسانه ملی با همکاری اسماعیل ارجمندی الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه‌ای را مورد بررسی قرار داده است، برای کسانی که علاقمند به آینده شناسی رسانه و مطالعات ارتباطات و ساختار مدیریت رسانه در شرایط نوین رسانه‌ای جهان هستند قابل مطالعه است.

برشی از کتاب:

زندگی امروز در عصر روند تحولات پرشتاب رقم می‌خورد و این تحولات بیش از همه بر عرصه‌های تصمیم سازی و سیاست گذاری تاثیر گذارده است. عرصه رسانه نیز از این دگردیسی و تطورات چشمگیر و تصمیم سازی‌های پرفشار بی بهره نمانده است و در مواجهه و ملازمت با چالش‌هایی نظیر تنوع و تکثر انواع رسانه‌های نوین و پاسخگویی به نیاز‌های متنوع مخاطب متکثر داخلی و جهانی به یکی از چالش برانگیزترین حوزه‌های تصمیم سازی بدل شده است.

این کتاب در ۲۰۸ صفحه مصور به چاپ رسیده و جز تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات ساقی است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات