۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۷۹۲۱
حجت الاسلام موسوی:

شب قدر فرصتی مناسب برای الگو گرفتن از سبک زندگی قرآنی است

شب قدر فرصتی مناسب برای الگو گرفتن از سبک زندگی قرآنی است
امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت قدر دانستن شب های قدر، گفت: این شب ها بهترین فرصت برای الگو گرفتن از سبک زندگی قرآنی است.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت علی(ع) بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تهذیب نفس است.

وی با اشاره به حضور مبلغان در این ایام و در جمع مردم افزود: مبلغان باید از فرصت های تبلیغی که در اختیار دارند در زمینه هدایت مردم به سمت معنویت و خوبی ها بهره مند شوند و برای ارتقای معنویت در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی به شب های قدر اشاره کرد و گفت: این لیالی از شب های مهم بازگشت به درگاه الهی، توبه، مغفرت و پاکسازی نفس است.

وی با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت های شب قدر ادامه داد: این شب ها از فرصت‌های توفیقات الهی است و باید در جهت خودسازی و نزدیکی به معبود گام برداشت.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه شب قدر شب نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت و زمان برای الگو گرفتن از شیوه های زندگی قرآنی است و مبلغان باید به این مهم در عرصه تبلیغ بپردازند.

وی لیالی قدر را شب راز و نیاز و نیایش دانست و گفت: باید فضیلت های این شب ها را درک کنیم و با دعا و راز و نیاز به درگاه الهی روح معنویت و تقوا را در وجود خویش تقویت کنیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات