۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۰۷۹۲۷
امام جمعه خرم آباد:

شب قدر شب پیوند قرآن با ولایت است

شب قدر شب پیوند قرآن با ولایت است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت درک عظمت شب قدر تأکید کرد و گفت: اولین گام برای درک عظمت این لیالی انس با قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شب قدر را شب نزول قرآن خواند و بیان داشت: شب قدر شب پیوند قرآن با ولایت است.

وی شب قدر را از فضیلت های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: بر اساس آیات و روایات شب قدر از هزار ماه برتر است و این لیالی اهمیت و فضیلت بسیار زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان این لیالی را شب استجابت دعا خواند و افزود: از این ایام در راستای تقوا، تقویت معنویت، خودسازی و پاک سازی نفس و توبه و مغفرت به درگاه الهی و دعا در حق یکدیگر بهره مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پیش رو بودن شب های قدر اظهار داشت: روزها و شب‌های سرنوشت ساز، با ارزش و بااهمیتی در پیش داریم و باید قدر این روزها و شب‌هایی که در پیش داریم بدانیم.

وی شب قدر را شب درود و سلام ملائکه بر مؤمنان، شب تعیین مقدرات و سرنوشت انسان، شب آمرزش گناهان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برای درک شب پرفضیلت قدر باید انس با قرآن را تقویت کنیم و از سبک زندگی قرآنی الگو بگیریم.

وی ارتباط با امام زمان(عج)، عبودیت و بندگی خدا با دعا، نیایش و نماز، وظیفه توبه و استغفار و کسب علم، دانش و معرفت را از دیگر وظایفی عنوان کرد که در زمینه درک شب قدر ضروری است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات