۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۷۹۳۹
آیت الله فقیهی:

کشتار و آواره سازی مردم از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی است

کشتار و آواره سازی مردم از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی است
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه کشتار و آواره سازی مردم از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی است، گفت: نباید در زمینه احکام الهی امیال نفسانی خود را ملاک قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در هفدهمین جلسه از سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مسجد سلماسی قم برگزار شد، به تفسیر آیه 85 سوره مبارکه بقره پرداخت و گفت: قوم بنی اسرائیل از همان اول افرادی بودند که مردم را از سرزمین مادریشان بیرون رانده و ماطقشان را اشغال می کردند.

وی ادامه داد: خداوند در آیه مذکور به مسلمانان نسبت به ذات یهودیان هشدار می دهد تا بدانند این افراد همواره اهل اشغالگری و تجاوزگری هستند و وطن مردم را از آنها غصب می کنند.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه کشتار و آواره سازی مردم از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: قوم بنی اسرائیل اهل عداوت و ظلم پیشگی بودند و علیرغم ترک واجبات، گاهی برای توجیه رفتارهای خود دست به ریاکاری می زدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما باید به همه احکام الهی پایبند باشیم، نه اینکه به آن دسته از احکامی که می پسندیم عمل کرده و به آن دسته که آنها را به ضرر خود می پنداریم عمل نکنیم.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه باید در عمل به احکام الهی مصمم باشیم، ابراز کرد: ما نباید در زمینه احکام الهی امیال نفسانی خود را ملاک قرار دهیم، بلکه باید همواره در پی انجام وظایف خویش باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فضائل امیرمؤمنان(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان در همه جنگ ها و غزوات حضور داشتند و پرچمدار لشکر اسلام بودند و هیچگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) را تنها نگذاشتند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات