۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۰۷۹۴۰
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

مؤمن اهل فسادپراکنی در جامعه نیست

مؤمن اهل فسادپراکنی در جامعه نیست
امام جمعه زاهدان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از ویژگی های بارز مؤمنان برشمرد و گفت: مؤمن اهل فسادپراکنی در جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون به تفسیر آیه 83 سوره مبارکه قصص پرداخت و با اشاره به داستان قارون گفت: انسان نباید از اموال و قدرت و نفوذ خویش در جهت خلاف مبانی دینی استفاده کند.

وی ادامه داد: بندگان شایسته خداوند کسانی هستند که خودبرتربینی نداشته و همواره درصدد برتری طلبی نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: بهشت برین ازآن کسانی می شود که اهل برتری طلبی و کبر و غرور نباشند و با بندکان خداوند با نرمی و تواضع برخورد کنند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مؤمن اهل فسادپراکنی در جامعه نیست، ابراز داشت: اهل ایمان همواره پاکدامنی خویش را حفظ کرده و با سلامت زندگی می کنند.

وی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از ویژگی های بارز مؤمنان برشمرد و افزود: مؤمن همه عمر خویش را در راستای اجرای عدالت و مقابله با ظلم صرف میی کند و در برابر ظلم هرگز کرنش نکرده و ایستادگی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با بیان اینکه مؤمن مقید به احکام الهی است، یادآور شد: اهل ایمان همواره زندگی خود را در چارچوب قوانین و قواعد دین الهی تنظیم می کند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات