۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۶۰۷۹۵۵
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

بزرگداشت امام خمینی تعظیم شعائر اسلامی است

بزرگداشت امام خمینی تعظیم شعائر اسلامی است
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: بزرگداشت امام خمینی (ره) در حقیقت تعظیم شعائر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، محمد جواد بیات دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این شورا در مناسبت های مختلف خاطر نشان کرد: از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می باشد.

وی افزود: یکی از این برنامه ها مراسم ارنحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این انقلاب بدون نام حضرت امام خمینی(ره) در هیچ کجا شناخته شده نیست.

بیات با تاکید بر لزوم حفاظت از انقلاب و ارزش های آن یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان میراثی ارزشمند یادگار امام (ره) در دستان ما است و باید از آرمان ها و دستاور های آن پاسداری کرد.

وی تصریح کرد: نسل جدید با شخصیت و ابعاد وجودی امام خمینی (ره) آشنایی کمتری دارند لذا یکی از فرصت هایی که می توان امام را به نسل جوان معرفی کرد در مراسم سالگرد ارتحال ایشان است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان این که باید در این مراسم ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب برای مردم تبیین شود اظهار داشت: بزرگداشت امام خمینی (ره) در حقیقت تعظیم شعائر اسلامی است.

وی به دستاوردهای این بزرگداشت اشاره کرد و گفت: استمرار انقلاب اسلامی، انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن، جلوگیری از نفوذ استکبار و مقابله با آن و همچنین میثاق دوبار با آرمانهای امام(ره) از دستاوردهایی است که می توان از آنها یاد کرد.

بیات خاطر نشان کرد: در این زمینه حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام در همدان با دعوت مسؤولان استانی در این روز به همدان خواهند امد و به ایراد سخنرانی می پردازد.

وی به برنامه های یادگار امام خمینی (ره) در همدان اشاره کرد و بیان داشت: وی در این سفر علاوه بر حضور در جمع طلاب و مبلغان ماه مبارک رمضان، با نماینده ولی فقیه در استان نیز دیداری خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: در پایان این برنامه ها نیز بعد از ظهر همان روز با حضور در مسجد مهدیه همدان برای اقشار مختلف مردم سخنرانی خواهد کرد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات