۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۰۷۹۸۵
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

امام به امت اقتدار می بخشد

امام به امت اقتدار می بخشد
حجت الاسلام صادقی گفت: امتی که امام نداشته باشد خطر ندارد، اما امتی که امام دارد هم اقتدار دارد و هم برای دشمن خطر دارد و امت ایران امام دارد و هم همراه امام خود هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی درمراسم احیاء شب بيست و يكم ماه مبارک رمضان که از سوی هیات رزمندگان اسلام در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: امیرمومنان ۲۵ سال امام بود و قدرت داشت، اما به دلیل اینکه امت نداشت اقتدار نداشت.

وی افزود: امروز شیعیان امیرمومنان (ع) همراه با نایب امام زمان خود امتی هستند که امام خودشان را تنها نگذاشتند و عترت را رها نکردند و امتی هستند که همراه با امام خود هستند.

حجت الاسلام صادقی گفت: یکی از دانشمندان غربی می‌گوید، مسلمانان اگر تنها باشند و امام نداشته باشند هیچ خطری برای ما ندارند و جمعیت زیاد مسلمانان در سراسر جهان به دلیل اینکه اکثریت آن‌ها امام ندارند خطری هم ما را تهدید نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که اکثریت مسلمانان جهان امام نداشته باشند هیچ خطری صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را تهدید نمی‌کند، یادآور شد: این دانشمند غربی در کتاب خود می‌نویسد، آن گروهی از مسلمانان که امام دارند هم برای ما خطر دارند و هم برای خودشان اقتدار دارند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: کشور ایران و امت اسلامی ایران امتی هستند که امام دارند و همراه با امام خود هستند و این امت برای خود اقتدار و برای دشمن خطر دارد.

حجت الاسلام صادقی افزود: رهبر معظم انقلاب حدود ۵۰ سال قبل در مشهد و در یک سخنرانی اعلام می‌کند، امتی که امام ندارد مرده است و زنده نیست و امت ما امروز هم امام دارد و هم با امام خود عهد و پیمان بسته است و تا آخرین نفس و آخرین قطره خود همراه با امام خود می‌ماند و با دشمن مبارزه می‌کند.

وی در ادامه به اهمیت شب قدر اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید شب قدر شبی است که خداوند برای چنین شبی سفره‌ای را پهن می‌کند که تاکنون هیچ چشمی اطعام این سفره را ندیده است و هیچ گوشی نشنیده است و به قلب هیچ بشری خطور نکرده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه شب‌های قدر اوج معنویت رمضان است افزود: ثواب صدقه دادن در شب قدر نسبت به ایام دیگر سال هزار برابراست، از این رو بسیاری از مومنین سال خمسی خود را شب قدر قرار داده اند تا هزار برابر ثواب دریافت کنند.

وی بیان کرد: صدقه دادن در راه خدا آن هم درشب قدر سبب دریافت مجوز عبور از پل صراط است و اگر در شب قدر اگر بزرگترین ذکر الله را که نماز است اقامه کند درختان و میوه‌های بهشتی را برای خودش ذخیره کرده است و اقامه دو رکعت نماز رضایت خداوند را به همراه دارد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات