۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۰۷۹۹۷
امام جمعه هفتکل:

در لیالی قدر دل‌ها با نور ولایت به سوی خدا رو می‌کنند

در لیالی قدر دل‌ها با نور ولایت به سوی خدا رو می‌کنند
امام جمعه هفتکل گفت: در لیالی قدر دل‌ها با نور ولایت به سوی خدا رو می‌کنند؛ از این رو مهمترین زمان برای بهره برداری از معنویات در چنین شب‌هایی است.
حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتکل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه لیالی قدر شب نزول قرآن صامت و صعود امام علی (ع) به عنوان قرآن ناطق است، اظهار داشت: در بیانات رهبر انقلاب آمده که شب قدر، شب امامت و ولایت و به عبارتی دیگر ولایت اهل البیت (ع) که محور کائنات جهان است در زیارت جامعه کبیره به آن اشاره شده است.

امام جمعه هفتکل با اشاره به اینکه ارتباط با ولایت و امام زمان (عج) و درخواست از ذات باری تعالی برای ظهور آن امام بزرگوار و تعیین سرنوشت اسلام در چنین شب‌هایی روی می‌دهد، افزود: در لیالی قدر دل‌ها با نور ولایت به سوی خدا رو می‌کنند؛ از این رو مهمترین زمان برای بهره برداری از معنویات در چنین شب‌هایی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل ادامه داد: آنچه که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سخنرانی‌های مختلف درباره ماه رمضان برای تربیت نیروی جوان انقلابی پیشرو و مقدمه سازی برای ظهور منجی بشریت بیان می‌کند، در شب قدر حاصل می‌شود.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه در زمینه تشکیل دولت انقلابی نیروی جوان انقلابی باید سختی‌ها را بکشد، عنوان داشت: نیرو‌های جوان انقلابی، جامعه را بگونه‌ای به بار بیاورند که ٰرأی مردم برای دولت جوان و حزب الهی باشد، قطعا چنین دولتی آرزوی همه حزب اللهی‌ها و انقلابی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دولت جوان پرانرژی و پرکار پیشرو است، تصریح کرد: در مباحث فرهنگی عدم بودجه و یا بودجه کم را شاهد هستیم با این حال برای تحقق خواسته‌های رهبر انقلاب بدون هیچ چشمداشتی گام برداریم.

امام جمعه هفتکل در زمینه رونق تولید گفت: اگر خاک و آب داشته، اما فقیر باشیم از رحمت خدا به دور هستیم؛ از این رو با فکر و نیروی جوان می‌توان تحولات بزرگی ایجاد کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات