۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۰۸۰۴۵

انتشار «بچه‌های خوب، زندگی خوب»؛ ۵۲پرسش از پیامبر خوبی‌ها

انتشار «بچه‌های خوب، زندگی خوب»؛ ۵۲پرسش از پیامبر خوبی‌ها
علی شعیبی در این کتاب با روش پرسش از پیامبر اکرم، ۵۲ شیوه و روش زندگی آن حضرت را به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان تألیف کرده است.
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از منانشر، کتاب «بچه‌های خوب، زندگی خوب»، ۵۲ پرسش از پیامبر خوبی‌ها برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

کتاب «سنن النبی» علامه طباطبایی، سیره زندگی شخصی و اجتماعی پیامبر اعظم (ص) را به زیبایی ترسیم و بیان می‌کند. علی شعیبی با استفاده از این کتاب، با روش پرسش از پیامبر اکرم، ۵۲ شیوه و روش زندگی آن حضرت را به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان تألیف کرده است. این ۵۲ پرسش در چهار حوزۀ زندگی یعنی ارتباط با خدا، ارتباط با خویش، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت تنظیم و ارائه شده است. تصویرگری این کتاب به عهده فاطمه رحمانی بوده که تلاش کرده است تا تصاویر مأنوس با مخاطبان کتاب و به شیوه آنان باشد.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم:

«برای یادگرفتن نحوه سفر، نیازمند یک راهنما و الگو هستیم. ما با دیدن الگو و توجه به رفتار او یاد می­گیریم که در سفر چگونه رفتار کنیم تا سفر برای ما آسان شده و مشکلی برای ما پیش نیاید. زندگی ما نیز یک سفر است. قرآن و احکام، نقشهسفر هستند. ما بامطالعه اخلاق پیامبر اکرم و اهل‌بیت ایشان، نحوه­ سفر کردن در مسیر زندگی را می­آموزیم، پیامبری که زیباترین زندگی را داشته و همه عاشق اخلاق او بوده­اند.»

این کتاب را مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در قطع خشتی، در ۶۰ صفحه چهار رنگ با قیمت بیست هزار تومان چاپ و منتشر کرده است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات