۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۶۰۸۰۴۷

دیدار مدیریت و کادر مدرسه علمیه ولی عصر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

دیدار مدیریت و کادر مدرسه علمیه ولی عصر با نماینده ولی فقیه در خوزستان
مدیریت و کادر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز، مدیریت و کادر سطح ۲ و ۳ مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
 
در این دیدار حجت الاسلام سید جعفر موسوی فرد، مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز گزارش مفصلی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مدرسه در سطح استان به ویژه در مباحث آموزشی و پرداختن به برخی خلأ‌های آموزشی در حوزه‌های علمیه همچون تفسیر قرآن ارائه کرد.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به خدمات تبلیغی و جهادی مبلغان مدرسه در سطح استان و نمونه و الگو بودن مدرسه در سطح کشور اشاره کرد.

                                          پ/دیدار مدیریت و کادر حوزه علمیه ولی عصر اهواز با نماینده ولی فقیه استان
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: با توجه به گزارش ارائه شده خستگی از تن مان درآمد و از شکل گیری چنین فعالیت‌هایی بسیار خوشحال هستم.
                                          
نماینده ولی فقیه در خوزستان با تشکر و تقدیر از زحمات کادر حوزه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به فعالیت علمای سابق همچون آیت الله بروجردی، شیخ انصاری، امام راحل، آیت الله بهجت و رهبر انقلاب اشاره کرد و در ادامه با نقل مطالبی از سیره عملی، رفتاری و اخلاقی آن بزرگواران گفت: از زحمات چنین علمایی است که اکنون میراث گرانبهای حوزه علمیه به دست ما رسیده و باید با جان و دل از چنین میراثی محافظت و حراست کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات