۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۰۸۰۹۷
مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام:

منحرف ساختن جوانان از مسیر انقلاب هدف دشمن است

منحرف ساختن جوانان از مسیر انقلاب هدف دشمن است
حجت الاسلام تمرخانی گفت: دشمنان در تلاش هستند تا جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کنند و برای تحقق این مساله تا دندان مسلح وارد میدان شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام حسین تمرخانی، مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام، امروز در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار داشت: شب قدر فرصتی عالی برای خودسازی و حرکت در مسیر الهی است.

وی افزود: در این شب قرآن بر قلب پیامبر نازل شد و از این جهت بنا به تعبیر امام معصوم قلب ماه رمضان محسوب می شود.

حجت الاسلام تمرخانی خاطر نشان کرد: در شب قدر برخی مقدرات انسان رقم خواهد خورد لذا مومن باید با حضو قلب و اخلاص در اعمال شب قدر را درک کند.

مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: جوانان عزیز باید در این شب بهره کافی خود را از معنویات ببرند زیرا که تا طلوع آفتاب ابواب آسمان بروی مومنان و بندگان خدا مفتوح است.

وی در ادامه به نقش جوانان در آینده کشور اشاره کرد و گفت: جوانان مومن و انقلابی بنا به فرموده امام خامنه ای باید برای پیشرفت کشور با روحیه جهادی تلاش کنند.

این مدرس حوزه ادامه داد: جوانان باید مجاهدت داشته باشند تا بیانیه مهم رهبری و گام دوم انقلاب محقق شود.

حجت الاسلام تمرخانی بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کنند و برای تحقق این مساله تا دندان مسلح وارد میدان شده اند.

وی اضافه کرد: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می کنند و بسیار مصمم هستند ایجاد شکاف و اختلاف بین دانشگاه و حوزه است.

مسؤول امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: دشمنان ما به خوبی می دانند که دانشگاه و حوزه دو قطب اصلی فرهنگی و تربیت نسل بوده و بازوان توانمند آموزشی انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام تمرخانی ابراز داشت: جوانان امروز بیش از پیش وظیفه سنگین تری را عهده دار بوده و فرماندهان جنگ نرمی هستند که دشمنان آغاز کرده است.

وی گفت: نظام استکباری و آمریکا در تمامی سطوح و زمینه ها آرایش جنگی به خود گرفته است که ما با همت جوانان مومن و انقلابی قطعا پیروز این میادین خواهیم بود./879/پ210/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات