۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۸۱۱۲

تعطیلی مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی در ماه مبارک رمضان

تعطیلی مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی در ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام موسوی از تعطیلی مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام سید محمد موسوی، مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید عنوان داشت: با توجه به تغییر و تحول‌هایی که در حال انجام است تاکنون تصمیماتی در رابطه با پذیرش طلبه صورت نگرفته است.

مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی در رابطه با فعالیت‌های طلاب در مناطق سیل زده اظهار داشت: در این باره ۳ گروه جهادی مدرسه به مناطق سیل زده شهرستان کارون، شوش و پلدختر اعزام شدند و افزون بر ترمیم سیل بند‌ها و کمک به سیل زدگان، کمک‌های مردمی جمع آوری شده را اهدا کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به تأسیس ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی گفت: گروه‌های جهادی استان قزوین در مدرسه مستقر و پخت و پز غذا را انجام دادند که در این باره یاریگر این عزیزان در توزیع غذا میان سیل زدگان بودیم.

حجت الاسلام موسوی پیرامون فعالیت‌های مرتبط با ماه رمضان افزود: طلابی که از قبل برنامه‌های تبلیغی داشتند، به اجرای برنامه  می‌پردازند منتهی به علت حضور طلاب در مناطق سیل زده، خود حوزه در ماه مبارک رمضان تعطیل است.

وی در رابطه با حضور طلاب در مناطق سیل زده تصریح کرد: غیبت این عزیزان موجه اعلام و امتحان پایان ترم فقط تا آنجایی خواهد بود که درس داده شده است.

مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی بیان داشت: امتحانات پایان سال پس از ماه مبارک رمضان و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات