۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۰۸۱۴۵
به مناسبت کمک مردم هند به سیل‌زدگان ‌ایران صادر شد؛

پیام تشکر رییس جامعه‌المصطفی از مردم هند

پیام تشکر رییس جامعه‌المصطفی از مردم هند
رییس جامعة‌المصطفی، با صدور پیامی، از همراهی و همدلی مردم و دانش‌آموختگان جامعة‌‌المصطفی در هند برای کمک به سیل‌زدگان ایران تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعة‌المصطفی، با صدور پیامی از همراهی و همدلی مردم و دانش‌آموختگان جامعة‌‌المصطفی در هند برای کمک به سیل‌زدگان ایران تشکر کرد.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی، متن پیام بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

از سنت‌های الهی، ابتلا و آزمون‌هایی است که عبور از آنها، تنها در سایه‌سار صبر و تعاون و همکاری میسر می‌شود. در آموزه‌های اسلامی، حکمت‌هایی برای این سنت بیان شده که از جمله آنها، آزمون دیگر انسان‌هاست تا معلوم شود تا چه اندازه در مصیبت‌ها و مشکلات به یاری و دادرسی همنوعان خود می‌شتابند و در سیر تقوای الهی تعاون و همکاری می‌کنند.

امروز جهانیان شاهد همدلی و همکاری بخش قابل توجهی از مردم هند به سیل‌زدگان ایرانی در شرایطی بودند که تحریم‌های غیرقانونی حتی نسبت به کمک‌‌های انسان‌دوستانه علیه مردم ایران اعمال می‌‌شود.

این‌جانب به عنوان عضوی کوچک از ملت شریف ایران، از همه انسان‌های نوع‌دوست، به ویژه مردم هند و دانش‌آموختگان عزیز المصطفی، که در تحقق این حرکت انسانی نقش اساسی داشتند و از نمایندگی جامعةالمصطفی‌العالمیة در آن کشور، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌نمایم.

توفیق و سربلندی را برای همه کسانی که در این امر مشارکت نمودند و دوام و تعمیق دوستی و برادری میان دو ملت ایران و هند را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

علی عباسی

خردادماه 1398

/1330/د102/ب1

ارسال نظرات