۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۰۸۱۹۹

آغاز پذیرش در سطح ۲ مدرسه علمیه امام هادی اهواز

آغاز پذیرش در سطح ۲ مدرسه علمیه امام هادی اهواز
حجت الاسلام کیانی گفت: مدرسه تخصصی فقه و اصول امام هادی (ع) در سال تحصیلی جدید ۱۵ طلبه را برای پایه هفتم جذب خواهد کرد.
حجت الاسلام علی کیانی، مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه تخصصی فقه و اصول امام هادی (سطح ۲) زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز به فعالیت می‌پردازد، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم در پایه اول و هفتم پذیرش طلبه داشته باشیم البته ناگفته نماند که امسال برای نخستین بار است که در پایه ۷ بصورت محدود از میان طلاب خوزستانی پذیرش خواهیم داشت.

مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز، با بیان اینکه طلاب در پایه‌های اول تا ششم مشغول تحصیل هستند، افزود: امسال پس از راه اندازی پایه ۷ بنا داریم تا ۱۵ طلبه پذیرش شوند و همین تعداد در پایه اول ۱۵ طلبه برای پذیرش داریم.

حجت الاسلام کیانی اتمام پایه ششم به صورت کتبی و شفاهی تا پایان شهریور ۹۸، حداقل معدل ۱۷ در پایه ششم، تعهد به اتمام دوره تحصیلی و حضور تمام وقت، قبولی در مصاحبه علمی و عملی را شرایط مدرسه برای پذیرش در پایه هفتم برشمرد.

وی در رابطه با مزایای تحصیل در مدرسه بیان داشت: بهره مندی از اساتید مجرب، برگزاری دوره‌های علمی، وجود فضای علمی برای تحقیق و پژوهش و کمک هزینه تحصیلی مناسب از جمله مزایای تحصیل در پایه هفتم مدرسه تخصصی فقه و اصول امام هادی (ع) است.

مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا پایان خردادماه است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان با در دست داشتن برگ ارزیابی و تأییدیه اخلاقی از مدرسه مبدأ به خیابان سلمان فارسی (نادری) خیابان شهید موسوی (حافظ) جنب پارکینگ کارون، طبقه فوقانی مسجد مرعشی مراجعه و یا با شماره ۰۹۰۳۹۵۶۷۴۸۴ تماس داشته باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات