۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۲۰۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مبلغان است

پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مبلغان است
مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای ادامه مسیر انقلاب هموار می کند، گفت: پرداختن به این بیانیه رسالت مبلغان است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان بیان داشت: با توجه به اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، مبلغان در این ایام باید به صورت جدی به این مهم بپردازند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات امروز جامعه افزود: اقتصاد و مشکلات معیشتی امروز سرسام آور بوده و مبلغان با آگاهی بر مسائل روز باید بین مردم بصیرت افزایی کنند.

حجت الاسلام میناپور بیان کرد: توصیه می شود فرصت های تبلیغی را مبلغان اعزامی غنیمت بشمارند و برای کم شدن فشارهای اقتصادی به راه حل های برون رفت از این مشکلات اقتصادی بپردازند و بایسته های لازم را بین مردم تبیین کنند.

وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را که مردم در آن نقش بسزایی دارند، خرید و مصرف کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: با خرید و مصرف تولید داخلی از تولیدکنندگان حمایت و در اشتغال زایی برای جوانان نقش آفرینی کنیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اعزام مبلغان در مناطق سیل زده ابراز کرد: مبلغان در این مناطق همواره بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح و در رابطه راهکارهای اجرایی بیانیه به تبلیغ می پردازند.

وی با اشاره به امدادرسانی طلاب و مبلغان در جریان سیل اخیر در کنار مردم عنوان داشت: حضور آنان در امدادرسانی ها بسیار تأثیرگذار بود و امروز نیز در کنار امدادرسانی ها مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

حجت الاسلام میناپور حضور روحانیت بین مردم سیل زده را ضروری خواند و گفت: این حضور برای تقویت روحیه معنوی مردم و بازگشت آنان به زندگی عادی ضروری است.

وی بیان داشت: مبلغان در انجام فعالیت تبلیغی خویش باید به آیات و روایات تکیه و اصطلاحات حوزوی را به زبان مردم بیان کنند، سخن مبلغ باید با استفاده از کلمات ساده و قابل فهم باشد./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات