۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۰۸۲۰۳
حجت الاسلام صادقی:

رژیم صهیونیستی روز‌های آخر عمر نکبت بار خود را می‌گذارند

رژیم صهیونیستی روز‌های آخر عمر نکبت بار خود را می‌گذارند
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز رژیم صهیونیستی روز‌های آخر عمر نکبت بار خود را می‌گذارند.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: نامگذاری روز قدس یکی از ماندگارترین اقدامات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های فلسطین است.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توجه همه ملت‌های جهان را به سمت آرمان‌های فلسطین جلب کردند، افزود: امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های متعالی آن یک تکلیف دینی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز قدس، فرصتی برای وحدت و همبستگی امت اسلام برای نابودی صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه مقابله با صهیونیسم جهانی همبستگی ملت‌های مسلمان جهان است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، بستر‌های لازم را به منظور تقویت وحدت و همبستگی اسلامی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کردند، تصریح کرد: امروز دیگر وقت آن رسیده کشور‌های اسلامی به خود آمده و در برابر جنایت‌های این رژیم اشغالگر موضعی شفاف و قاطع بگیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز شاهد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تفرفه میان مسلمانان تلاش می‌کند مسیر وحدت اسلامی به منظور نابودی صهیونیسم را تغییر دهد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از مواضع کشور‌های مرتجع عرب منطقه در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متأسفانه کشور‌های به اصطلاح اسلامی منطقه امروز همراه با سیاست‌های آمریکای خبیث به حامی رژیم جنایت کار صهیونیستی تبدیل شده اند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مهم‌ترین مسأله امروز امت اسلامی موضوع فلسطین است، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جهان اسلام باید وحدت میان مسلمانان به منظور ایستادگی در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها بیشتر تقویت شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار تقویت وحدت و همبستگی در جهان معرفی کرد و گفت: ایران اسلامی با اقتدار برای حفظ آرمان‌های فلسطین مظلوم تلاش می‌کند و ذره‌ای از این مواضع اصولی خود نیز عقب نشینی نخواهد کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سایه تلاش‌های صورت گرفته امروز رژیم صهیونیستی روز‌های آخر عمر نکبت بار خود را می‌گذارند، خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، زمینه محور کامل این رژیم جنایت کار را فراهم خواهد کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات