۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۲۱۲
نماینده انصار الله یمن:

مسأله قدس جراحتی در قلب هر انسان آزاده است

مسأله قدس جراحتی در قلب هر انسان آزاده است
نماینده انصار الله یمن در عراق گفت که مسأله قدس یک زخم التیام نیافته نه تنها در قلب مسلمانان بلکه در قلب هر انسان آزاده و غیور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد احمد القبلی» نماینده انصار الله یمن در عراق تأکید کرد که قدس شریف یک زخم التیام نیافته نه تنها در قلب مسلمانان بلکه در قلب هر انسان آزاده و باغیرت است که تنها با آزادی آن التیام می یابد.

وی خاطرنشان کرد که روز جهانی قدس، روز وحدت امت اسلامی است و بانی این وحدت، امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران است.

این سیاستمدار یمنی اضافه کرد که گرچه مرز بندی‌های جغرافیایی و سیاسی ملت‌های مسلمان را از هم جدا کرده اما همه مسلمانان دارای یک باور و هدف واحد هستند و آن اینکه قدس به صاحبان اصلی اش برگردد و اراضی مسلمانان از لوث دشمنان و صهیونیست‌ها و ظالمان پاکسازی شود.

وی آمریکا را چهره دیگر صهیونیسم توصیف کرد و گفت که بسیاری از مصوبات سازمان ملل را آمریکا درباره قدس نپذیرفته و نشان می‌دهد که آمریکا حقیقتاً چهره دیگر صهیونیسم است.

القبلی تأکید کرد که مسأله قدس مساله حقانیت و عدالت است و حامیان قدس در حال حاضر از هر زمانی بیشتر هستند.

وی خاطرنشان ساخت که مردان مقاومت فلسطین به رغم همه نوع محاصره اقتصادی و غیر اقتصادی و تنگناهایی که دارند اما همچنان میزان بالایی از شجاعت و پایداری را بروز می‌دهند در این راه پیروزی‌های چشمگیری نیز کسب می‌کنند./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات