۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۸۲۵۲

ادامه سیاست مشت آهنین برای مقابله با دموکراسی در بحرین

ادامه سیاست مشت آهنین برای مقابله با دموکراسی در بحرین
مرکز بین المللی «حمایت از حقوق بشر و آزادی ها» اعلام کرد که سیاست مشت آهنین برای مقابله با دموکراسی در بحرین، همچنان از سوی آل خلیفه ادامه دارد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مرکز بین المللی «حمایت از حقوق بشر و آزادی ها» اعلام کرد که مقامات بحرین همچنان سیاست مشت آهنین را برای مقابله با دموکراسی در این کشور بکار می گیرند.

مرکز یاد شده بیان داشت که آل خلیفه در صدد اجرایی کردن ماده 11 قانون حمایت از اقدامات تروریستی در بحرین است که این موضوع موجب تشدید مقابله با حامیان حقوق بشر در این کشور خواهد شد.

این مرکز افزود که قانونگذاران آل خلیفه در ماده مذکور نه تنها معنای تروریسم درست متوجه نشده اند، بلکه به مدافعان حقوق بشر نیز اتهام تروریسم زده اند.

در این میان نیز مرکز حقوق بشر بحرین طی گزارش اخیر خود از ثبت 864 مورد انتشار مطالب تحریک و یا نفرت انگیز در رسانه های وابسته به آل خلیفه علیه مدافعان حقوق بشر، فعالان سیاسی و شهروندان بحرینی خبر داده است.

بحرین به عنوان یکی از کوچکترین کشورهای کشور غرب آسیا، بنا بر اعلام منابع حقوق بشری دارای بیشترین زندانی از میان فعالان اجتماعی و حقوق بشر است./983/ب

ارسال نظرات