۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۲۶۶

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان لرستان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان راهپیمایی روز قدس در خرم آباد را از ساعت ۱۱ صبح اعلام کرده است.

گفتنی است، راهپیمایی روز قدس در خرم آباد از میدان شهدا آغاز و به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر ادامه می یابد.

راهپیمایی روز قدس در بروجرد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز و با عبور از خیابان آیت الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم به مصلی نمازجمعه می یابد.

ساعت 9 صبح آغاز راهپیمایی در شهرستان پلدختر و حرکت به سمت میدان شهید بهشتی، پل شهدای دولت، خیابان امدادگران، پارک ولایت اعلام شده است.

گفتنی است، راهپیمایی روز قدس درشهر الشتر از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام آغاز و با عبور از چهارراه آیت الله کاشانی، خیابان آیت الله بروجردی به مصلی این شهرستان ختم می شود.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان نورآباد و دورود از ساعت ۱۲ آغاز می شود و راهپیمایی کنندگان در مصلی نمازجمعه این شهرستان ها تجمع می کنند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان کوهدشت نیز از ساعت ۱۲ راهپیمایی آغاز و از مسجد صاحب الزمان، میدان شهدا، میدان امام، مسجدصاحب الزمان این شهرستان برگزار می شود.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز راهپیمایی در الیگودرز اعلام شده است و در شهرستان ازنا نیز این مراسم از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا به سمت میدان صادقیه، مصلی نمازجمعه برگزار می شود.

راهپیمایی روز قدس در سراب دوره از مسجدصاحب الزمان، بلوار امام (ره)، مسجدصاحب الزمان در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات