۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۰۸۳۰۷

پيام تسليت آيت الله شيرازى در پى شهادت امام جمعه كازرون

پيام تسليت آيت الله شيرازى در پى شهادت امام جمعه كازرون
آيت الله حاج سيد محمدعلى شيرازى از علمای خراسان پیام تسلیتی در پی به شهادت رسيدن امام جمعه كازرون صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آيت الله حاج سيد محمدعلى شيرازى از علمای خراسان پیام تسلیتی در پی به شهادت رسيدن امام جمعه كازرون صادر کرد که به دین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

(بأيّ ذنب قتلت..)

حادثه تلخ و دلخراش و فاجعه جانگداز به شهادت رساندن روحانى جليل القدر، صديق ارجمند حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه محترم و معزّز کازرون(رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر شدید و تألّم عمیق همگان گردید.

وقوع این جنایت در چنین ساعتی از شب قدر و پس از انجام مراسم معنوی إحیاء آن هم نسبت به شخصیّتی که همگان او را به صلاح و سداد شناخته و عنصری سالم و متّصف به صفات مثبت انسانیت و روحانی شایسته و جلیل القدر و خدمتگزاری با اخلاص و کم نظیر برای دین و جامعه بر تکان دهندگی حادثه می افزاید.

بدون تردید برای شهید عزيز حجةالاسلام والمسلمین خرسند مایه افتخار و بالندگى است که پس از انجام مراسم معنوی لیلة القدر پاک و طیّب به سوی معبود خود پرواز نماید.

ما در جوار مرقد مطهّر و منوّر حضرت ثامن الحجج علیّ بن موسی الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) از درگاه خداوند متعال جلّت عظمته برای آن فقید سعید علوّ درجه و ارتقاء مقام و حشر با مولی الموالي أمیرالمؤمنین(علیه أفضل الصلوة والسلام) و سالار و سرور شهیدان حضرت أبی عبدالله الحسین(علیه الصلوة والسلام) و برای خاندان محترم ایشان مزید صبر جمیل و اجر جزیل و برای مرتکب این جنایت وطرّاحان آن روسیاهی و خزی و عار أبدی مسألت می نماییم و این مصیبت را به پیشگاه مقدّس حضرت بقیةالله امام زمان(ارواحنا فداه) و جامعه روحانیت معظّم کل استان فارس و اهالی محترم کازرون تسلیت عرض می نمائیم.

و از متصدّیان امور انتظامی و امنیتی و قضائی استان فارس اکیداً خواهانیم که هر چه زودتر جانی این جنایت را به سزای عمل کثیف خود برسانند./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات