۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۸۳۳۱
حجت الاسلام سپهر:

روز جهانی قدس مهمترین روز در تاریخ اسلام برای مطالبه قدس است

روز جهانی قدس مهمترین روز در تاریخ اسلام برای مطالبه قدس است
حجت الاسلام سپهر گفت: تأثیرگذاری روز جهانی قدس در میان ملت‌ها و کشور‌های اسلامی یک «نه» دیگری در تاریخ اسلام به استکبار و مرتجعان در مخالفت با معامله قرن است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامیداشت چهلمین سال روز جهانی قدس اظهار داشت: چنین نهالی از اندیشه پاک امام راحل در دوران آغازین انقلاب اسلامی برای دفاع از فلسطین و بیت المقدس کاشته شد و امروز جشن بلوغ و تأثیرگذاری آن گرفته می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: دشمن طی ۴۰ سال تلاش کرد تا قدس و روز جهانی قدس را از صحنه سیاسی گفتمان‌های سیاسی و مطالبات جهانی حذف کند، مخالفان اندیشه امام و مرتجعان دنبال جایگزینی روز دیگری بجای روز قدس بودند، اما با اخلاص و تأثیرگذاری کلام امام و نهادینه شدن روز جهانی قدس، کاری از پیش نبردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه روز جهانی قدس مهمترین روز در تاریخ اسلام برای مطالبه بیت المقدس و حقوق مردم مظلوم فلسطین است، ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش با همراهی مرتجعان منطقه در تلاش هستند تا بیت المقدس را در یک معامله بسیار احمقانه و سفیهانه به غرب و صهیونیسم بفروشند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بیداری اسلامی از اندیشه امام راحل نشأت می‌گیرد، افزود: این بیداری و تأثیرگذاری روز جهانی قدس در میان ملت‌ها و کشور‌های اسلامی یک «نه» دیگری در تاریخ اسلام به استکبار و مرتجعان در مخالفت با معامله قرن است؛ در عین حال دشمن باید بداند معامله قرن زمینه سازی برای بزرگترین جنگ قرن نباشد.

وی با تأکید بر اینکه بیت المقدس با اندیشه پاک اسلامی مسلمانان جهان گره خورده است، خاطرنشان کرد: بیت المقدس قطعه‌ای از قطعات بهشت بر روی زمین، محل دفن ده‌ها فرستاده خداوند و محل معراج حضرت ختمی مرتبت است و برای جهان اسلام از ابهت و عظمت، معنویت و نورانیت والایی برخوردار است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات