۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۸۳۳۸
معاون حوزه علمیه استان ایلام:

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلومان جهان است

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلومان جهان است
حجت الاسلام تقوایی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بوده و بیانگر این حقیقت است که جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: حمایت از مظلوم و مقاومت در مقابل ظالمان از دستورات دین مبین اسلام است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که حمایت جهانی را دارد با ارتکاب جنایات هولناک سعی در تدام روند اشغالگری خود را دارد.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: این غده سرطانی و رژیم نامشروع سال هاست با قتل عام مردم بی پناه و مظلوم فلسطین کارنامه سیاه و خفت بار خود را بیش از پیش ننگین تر می کند.

معاون آموزش حوزه استان ایلام عنوان داشت: متاسفانه بعضی از کشورهای عربی با حمایت و یا سکوت در مقابل جنایات رژیم جعلی اسرائیل تنها اسم مسلمان بودن را یدک می کشند.

وی ادامه داد: آل جنایتکار سعود خود دست کمی از رژیم صهیونیستی نداشته و با کشتار و قتل عام مردم بیگناه و بی دفاع یمن کارنامه ای به مراتب سیاه تر از آمریکا و اسرائیل را داراست.

این مدرس حوزه بیان داشت: بنا به فرموده امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است و این بدان معناست که حمایت و دفاع از آن بر هر مسلمانی واجب است.

حجت الاسلام تقوایی ابراز کرد: استکبار جهانی با حمایت از رژیم نامشروع صهیونیستی قصد دارد تا قدس را پایتخت این رژیم کودک کش قرار دهد که باید گفت تا مقاومت مردم مسلمان گزینه نهایی آنها است هیچگاه به این خیال خام نخواهد رسید.

معاون آموزش حوزه استان ایلام تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بوده و بیانگر این حقیقت است که جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان جهان است.

وی اضافه کرد: مساله حمایت از فلسطین یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام بوده که باید همه مسلمانان در حمایت از فلسطین و بیت المقدس بپاخیزند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: روز جمعه طلاب و روحانیان دوشادوش ملت بزرگ ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه خواهند آمد./879/پ210/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات