۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۰۸۳۶۰
آیت الله طبرسی:

سکوت در برابر آرمان فلسطین خیانت بزرگی به اسلام است

سکوت در برابر آرمان فلسطین خیانت بزرگی به اسلام است
نماینده ولی فقیه در مازندران با خائن توصیف کردن ارتجاع منطقه در برابر مسأله فلسطین، گفت: سکوت در برابر آرمان فلسطین خیانت بزرگی به اسلام است.
آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با دعوت از آحاد جامعه اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس بهترین فرصت برای اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
 
وی با بیان این که امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هر اهمیت این اقدام تاریخی امام راحل بیشتر نمایان می شود، افزود: اگر این دور اندیشی امام راحل نبود امروز مسأله فلسطین در دنیای اسلام به فراموشی سپرده می‌شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا با هم دستی سران مرتجع عرب به دنبال از بردن حق واقعی و قانونی مردم مظلوم فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن که از سوی آمریکایی ها مطرح شده به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
وی با تأکید بر این که این توطئه و دسیسه نظام سلطه بار دیگر شکست خواهد خورد، تصریح کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین با ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی به الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده اند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امت اسلامی باید در این روز با عظمت علیه رژیم غاصب صهیونیستی قیام کنند، افزود: متأسفانه سکوت در برابر جنایت‌های این رژیم اشغال گر موجب افزایش جنایت‌ها و جسارت‌های این رژیم جعلی علیه ملت مظلوم فلسطین شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، سکوت در برابر آرمان فلسطین را خیانت بزرگی به اسلام دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های خطرناکی که امروز از سوی آمریکا و با همراهی برخی سران مرتجع عرب علیه فلسطین مظلوم در جریان است، خیانتی نابخشودنی برای سران خائن کشور‌های اسلامی است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که امروز قدس شریف به عنوان قبله گاه نخست مسلمانان جهان در محاصره یک رژیم جنایت کار و اشغال گر قرار دارد، تصریح کرد: این در حالی است که سران برخی کشور‌های خائن عرب در پس پرده با همراهی آمریکا به دنبال اجرای معامله قرن هستند.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که خیانت‌هایی که امروز سران برخی کشور‌های مرتجع عربی علیه آرمان‌های فلسطین و همچنین جامعه اسلامی مرتکب شده اند در تاریخ به نام آن‌ها به ثبت خواهد رسید، خاطرنشان کرد: امت اسلامی نباید بگذارند تلاش‌های مذبوحانه و جنایت کارانه آمریکا و چند کشور مرتجع عربی به نتیجه برسد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که طرح سازش آمریکا به طور حتم شکست خواهد خورد، تصریح کرد: روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای خیزش امت اسلامی در برابر این طرح خائنانه آمریکا و کشور‌های مرتجع عرب است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که تسلیم ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب خیالی باطل است، بیان داشت: امروز شاهد زوال روز افزون رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آن‌ها هستیم و این مسأله با شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه نمود عینی پیدا کرده است./950/ت210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات