۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۳۶۳
رییس قوه قضاییه:

حضور حماسی مردم در روز قدس خط بطلانی بر «معامله قرن» خواهد بود

حضور حماسی مردم در روز قدس خط بطلانی بر «معامله قرن» خواهد بود
رییس قوه قضاییه، حضور حماسی مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس را خط بطلانی بر توطئه عربی - عبری - غربی «معامله قرن» دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه دلدادگی به خداوند در ماه مبارک رمضان و لیالی پر خیر و برکت قدر با رسیدگی وتوجه به دیگران تکمیل می‌شود، تصریح کرد: دل های پاکی که شب های قدر، خود را زیر سایه قرآن قرار دادند، در روز قدس در خیابان ها فریاد آزادی قدس شریف و ابراز تنفر از مستکبران را سر خواهند داد و ترجمان تمام عیار «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا» خواهند شد.

رییس قوه قضاییه، روز قدس را تجلی تنفر از ظالمان و مستکبران و حمایت از مظلومان و مستضعفان دانست و افزود: آزادی قدس و مساله فلسطین، همواره اولین مساله جهان اسلام بوده و 40 سال است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، جمهوری اسلامی نیز مساله فلسطین رافراموش نکرده است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: بسیاری تلاش کرده‌اند که با ایجاد مسائل دیگر نظیر داعش و پشتیبانی از گروه های تروریستی تکفیری، مساله فلسطین را به حاشیه برانند اما موفق نشده‌اند. امروز مردم فلسطین، لبنان و غزه نشان داده‌اند که نگاهشان با قبل متفاوت شده است. درگذشته سازمان‌های آزادیبخش برای آینده این مردم تصمیم می‌گرفتند اما امروز سرنوشت فلسطین به دست مجاهدان فلسطینی رقم می خورد و مردم فلسطین حق خود را استیفا خواهند کرد.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: هر چه گنبد آهنین بکشند و توطئه ای به نام «معامله قرن» را باب کنند که کشورهای عربی پول بدهند، بخشی از سرزمین سینا را بگیرند، تعدادی را به منطقه بیاورند و به برخی فلسطینیان که در کشورهای دیگر هستند تابعیت بدهند، شکست می‌خورند. دلیل آن نیز مقاومت چند روز پیش مردم غزه بود که با مقاومت و ایستادگی نشان دادند طرح عربی - عبری - غربی معامله قرن، محقق نخواهد شد.


آیت الله رئیسی در پایان از همه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد که با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، بار دیگر درک بالای خود را به جهانیان نشان دهند و یقین بدانند که فریاد آزادی قدس از عمق جانهای نورانی از قرائت قرآن، قیام و صیام، کارساز و موثر خواهد بود.

محمد قمین
ارسال نظرات