۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۸۳۷۱

سازمان اوقاف و امور خیریه شهادت امام‌جمعه کازرون را تسلیت گفت

سازمان اوقاف و امور خیریه شهادت امام‌جمعه کازرون را تسلیت گفت
در پی شهادت مظلومانه‌ امام‌جمعه‌ شهرستان کازرون، سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه‌ای، با محکوم‌کردن این اقدام وحشیانه این مصیبت جانکاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شهادت مظلومانه‌ حجت‌الاسلام والمسلمین شهید محمد خرسند،  امام‌جمعه‌ فقید شهرستان کازرون، سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم‌کردن ترور وحشیانه‌ آن روحانی جلیل‌القدر، این مصیبت جانکاه را تسلیت گفت. 

متن اطلاعه به شرح زیر است:

ترور وحشیانه‌ی شهید والامقام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام‌جمعه فقید شهرستان کازرون، به دست عنصری مزدور و منافق، تحرّکی مذبوحانه و ابلهانه و خیالی خام از سوی دشمنان اسلام و انقلاب برای ناامن جلوه‌دادن منطقه‌ی فارس و کازرون است. اما به شهادت رسیدن شخصیت خدوم و مجاهدی همچون شهید خرسند که از روحانیون مردمی و پرتلاش استان فارس بود، خاصّه در سحرگاه پرفیض ماه مبارک رمضان، نتیجه‌ای جز استحکام ایمان مردم به اهداف و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب نخواهد داشت.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن محکومیت و ابراز انزجار از جنایت ترور حجت‌الاسلام والمسلمین شهید محمد خرسند، امام‌جمعه‌ی جلیل‌القدر شهرستان کازرون، این مصیبت جانکاه را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، آحاد ملت ایران، و خانواده‌ی معظّم شهید تسلیت و تعزیت عرض نموده برای آن شهید والامقام رحمت و مغفرت الهی مسئلت دارد./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات