۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۸۳۹۰
آیت الله جنتی:

راهپیمایی روز قدس منجر به محو اسرائیل غاصب می شود

راهپیمایی روز قدس منجر به محو اسرائیل غاصب می شود
رییس مجلس خبرگان روز قدس را نماد یاری مظلومان و انزجار از ظالمان دانست و گفت: بزرگداشت و راهپیمایی روز قدس ان شاءالله منجر به محو اسرائیل غاصب می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمدجنتی رییس مجلس خبرگان رهبری با دعوت از آحاد مردم برای حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، تأکید کرد که روز قدس از ابتکارات و شاهکارهای بسیار ارزنده حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: بزرگداشت و راهپیمایی روز قدس ان شاءالله منجر به محو اسرائیل غاصب می شود، مردم باید بدانند که روز قدس تنها مربوط به داخل کشور نمی شود بلکه روز جهانی و مربوط به همه مستضعفان و مظلومان جهان است.

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر این که باید از مظلومان حمایت کرده و در برابر ظالمان ایستادگی کنیم، اظهار داشت: آمریکا ظالم ترین ظالمان امروز است و رژیم صهیونیستی و آل سعود از ظالمان امروز هستند که باید با آن ها مقابله کرد.

وی با اشاره به روایتی از امیرمؤمنان علی(ع) ادامه داد: حضرت فرمود مسلمان باید با ظالم دشمنی کرده و از مظلوم حمایت کند، روز قدس روز حمایت و دفاع از مظلوم و اعلام انزجار و دشمنی با ظالمان است، مردم هر قدمی در این راهپیمایی بردارند عبادتی در راه خدا است.

آیت الله جنتی با بیان این که آمریکا روز به روز دشمنی خود را با امت اسلام به ویژه ایران اسلامی بیشتر می کند، ابراز داشت: باید استقامت و مقابله خود در برابر آمریکا را بیشتر کنیم و هر چه بیشتر در برابر آمریکا مقاومت کنیم و با آن در بیفتیم خداوند بیشتر از ما راضی می شود و قرآن می فرماید کاری که دشمن را عصبانی کند عمل صالح است و یقینا راهپیمایی روز قدس یک عمل صالح است.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات