۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۰۸۴۱۱

آیت الله نمازی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

آیت الله نمازی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
آیت الله نمازی از مسلمانان جهان و مردم قهرمان ایران به ویژه مردم شهرستان کاشان خواست تا هم صدا با دیگر مسلمانان در روز جهانی قدس، دشمنان اسلام و قرآن را مأیوس کنند.
آیت الله عبدالنبی نمازی در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید، کسی که صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نداشته باشد از ما محسوب نمی‌شود و کسی که ندای یا للمسلمین مسلمانی را بشنود و پاسخ آن را ندهد از ما نخواهد بود.

وی در ادامه از روز قدس به عنوان روز وحدت و همبستگی و حماسه نام برد و با اشاره به اینکه روز قدس روز فریاد مستضعفین جهان بر مستکبرین است، افزود: روز قدس روز پیروزی مسلمانان و شکست صهیونیسم بین‌الملل و روز به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار اسلام بر قلل مرتفع جهان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: بیش از هفتاد سال از اشغالگری صهیونیست‌ها بر قدس شریف قبله اول مسلمین گذشته و در این مدت مسلمانان با انواع و اقسام ظلم‌ها و جنایات از ناحیه اسرائیل جنایتکار مواجه بوده و ندای یا للمسلمین آن‌ها بلند بوده است.

وی تأکید کرد: ما وظیفه داریم به ابتکار امام خمینی (ره) و فرمان ولی امر زمان حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای فریاد بر حق مردم مظلوم و محروم مسلمان فلسطین را در سرزمین‌های اشغالی پاسخ داده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در روز قدس روحیه امید و مقاومت آن‌ها را تقویت و مسیر پیروزی نهایی آن‌ها را هموار کنیم.

آیت الله نمازی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی قدس از همه مسلمانان جهان و مردم قهرمان ایران به ویژه مردم شهرستان کاشان خواست تا هم صدا با دیگر مسلمانان در روز جهانی قدس با فریاد کوبنده خود دشمنان اسلام و قرآن را مأیوس و اتحاد و اتفاق ناگسستنی خود را به رخ دشمن بکشند و بدانند که با اعتصام به حبل‌الله پیروزی مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین حتمی است./۱۳۰۷/ت210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
خبر آمد خبری در راه است / سرخوش آن دل که از آن آگاه است / شاید این جمعه بیاید.... شاید /پرده از چهره گشاید... شاید
0
0