۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۰۸۴۱۵
دبير جامعه روحانيت كاشان مطرح كرد؛

حمایت جامعه روحانیت کاشان از مواضع فرماندار در مبارزه با بی حجابی

حمایت جامعه روحانیت کاشان از مواضع فرماندار در مبارزه با بی حجابی
حجت الاسلام شاه فضل حمايت جامعه روحانيت کاشان از مواضع و اقدامات اخير فرماندار متدين و متعهد کاشان در مبارزه با پديده کشف حجاب در كاشان را اعلام كرد.
حجت الاسلام علیرضا شاه فضل امروز در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ضمن محکوم کردن پدیده بی حجابی در شهرستان کاشان، گفت: حجاب یکی از واجبات دینی است که چندین بار در قرآن کریم نسبت به آن تصریح شده است.

وی افزود: امروز نیز دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار‌های مختلف تلاش می‌کنند تا این واجب الهی مورد بی توجهی قرار گیرد، به گونه‌ای که می‌توان گفت یکی از مهمترین اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی، گسترش بی حجابی و بد حجابی است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان با ابراز تأسف از پدیده بی حجابی در کاشان، ابراز کرد: متاسفانه مدتی است در کاشان برخی از بانوان اقدام به کشف حجاب داخل خودرو شخصی خود کرده و حتی در برخی از خیابان‌های توریستی شهرستان کاشان نیز شاهد کشف حجاب هستیم.

حجت الاسلام شاه فضل افزود: از آنجا که یکی از رسالت‌های مهم دولت اسلامی مبارزه با مظاهر فساد است، در قوانین جمهوری اسلامی کشف حجاب به عنوان جرم مطرح شده است و بر مسؤولان امر لازم است براساس قانون با این پدیده برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت کاشان لازم می‌داند از مواضع و اقدامات اخیر فرماندار متدین و متعهد کاشان در مبارزه با پدیده کشف حجاب تشکر و حمایت کند، اظهار داشت: از سایر مسؤولان و دست اندرکاران فرهنگی شهرستان نیز انتظار می‌رود از این اقدامات حمایت کنند تا من بعد شاهد این گونه هنجارشکنی‌ها در کاشان نباشیم./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات