۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۰۸۴۴۵
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس افزون بر اینکه وظیفه شرعی است یک وظیفه ملی هم است.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس مانند جهاد فی سبیل الله است و اگر در زمان‌های گذشته جهاد با شمشیر بوده امروز چه بسا این راهپیمایی حکم جهاد را داشته باشد.

وی گفت: همانطور که امام راحل فرمودند اسراییل غده سرطانی است و اگر جلوی آن گرفته نشود روز به روز این غده رشد و اطراف خود را ملتهب می‌کند و به هیچ چیزی قناعت ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم جعلی اسراییل هیچ محدودیتی ندارد و حتی قدس را هم از خود می‌داند و اطرافش مانند غده سرطانی ملتهب است و امروز عراق، لیبی، مصر، سوریه و لبنان به دلیل اینکه اسراییل امنیت داشته باشد ناامن شده است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه غده سرطانی تمام اطراف خود را متاثر می‌کند، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس افزون بر اینکه وظیفه شرعی است یک وظیفه ملی هم است.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات در کشورهای منطقه و ایران به دلیل وجود رژیم صهیونیستی است و اگر اسراییل نبود امروز داعش و تحریم‌های علیه ایران هم وجود نداشت، ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود هر کاری را انجام می‌دهند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات