۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۰۸۴۶۰
آیت‎‌الله رئیسی:

روز قدس نشانه مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی است

روز قدس نشانه مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی است
رییس قوه قضاییه گفت: روز قدس نشان از مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان در مقابل استکبار جهانی دارد و این حضور در راهپیمایی همراهی با مردم مظلوم فلسطین و منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به خراسان جنوبی حضور در راهپیمایی و حل مشکلات قضایی این استان است.

وی گفت: خراسان جنوبی دارای مردمان پرتلاش، مخلص و ولایتمدار است و با حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس جهت فریاد علیه مستکبران، آمریکا و اسرائیل را سر می‌دهند.

رییس قوه قضاییه افزود: روز قدس نشان از مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان در مقابل استکبار جهانی دارد و این حضور در راهپیمایی همراهی و هم‌نوایی با مردم مظلوم فلسطین و منطقه است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: امروز با حضور در کنار مردم نیز رسیدگی به وضعیت قضایی این استان انجام می‌شود بنابراین از یک هفته گذشته تیمی 10 نفره برای بررسی مشکلات قضایی و اداری استان به خراسان جنوبی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و گره‌های مردم انجام می‌دهیم، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیز گام‌های بلندی در جهت توسعه استان و رفع تنگناها برداشته شده و همچنان نیز زمینه انجام کارهای بیشتری است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات