۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۰۸۴۶۸
به سوی قدس | حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد:

پیشرفت های جبهه مقاومت دشمن را به وحشت انداخته است

پیشرفت های جبهه مقاومت دشمن را به وحشت انداخته است
رییس مجمع نمایندگان گفت: وضعیت امروز جبهه مقاومت با سال های قبل تفاوت دارد و از همه نظر پیشرفت های بزرگی حاصل شده که دشمن را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: با تشخیص و ابتکار امام راحل روز قدس به روزی جهانی برای حمایت از مظلومان تبدیل شد.

وی افزود: با هشدار حضرت امام مسلمانان دنیا متوجه شدند که اسرائیل غاصب یک غده سرطانی است که با حمایت استکبار دست به جنایت های متعدد می زند، آمریکا و اسرائیل در امور کشورهای مسلمان دخالت کرده و سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمین دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهار داشت: امروز مشاهده می کنیم که آمریکا و صهیونیست ها در تمام جنایت ها حضور دارند و رد پای آنها دیده می شود، روز قدس روز رهایی بشریت از دست ظالمان است.

وی ادامه داد: دشمنان باز هم احساس خطر کرده اند و در صدد هستند با طرح های شیطانی اسرائیل را حفظ کنند اما هر روز که به پیش می رویم شاهد زوال بیشتر رژیم صهیونیستی هستیم و تلاش های شیطانی مستکبران بی فایده است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: امروز خود یهودی ها از صهیونیست ها متنفر هستند و اگر می خواهیم بشر آزاد شود و مردم دنیا نفس راحت بکشند باید رژیم صهیونیستی نابود شود و این نابودی با عنایت الهی و وعده رهبر معظم انقلاب حتمی خواهد بود.

وی عنوان کرد: مقاومت هر روز قوی تر می شود و دشمن را بیشتر به هراس می اندازد، وضعیت امروز جبهه مقاومت با سال های قبل تفاوت دارد و از همه نظر پیشرفت های بزرگی حاصل شده که دشمن را به وحشت انداخته است و مردم باید تا نابودی صهیونیست ها مصمم در میدان باشند و پای آرمان های خود بایستند.

محمد قمین
ارسال نظرات