۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۴۶۹
به سوی قدس | حجت الاسلام والمسلمین ربانی در گفت وگو با رسا:

حضور در راهپیمایی روز قدس در استمرار بندگی خداوند متعال است

حضور در راهپیمایی روز قدس در استمرار بندگی خداوند متعال است
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس در استمرار بندگی خداوند متعال است، شرکت در راهپیمایی روز قدس را عمل به یک وظیفه روشن الهی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهر مقدس قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی امروز تقدیر کرد.

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که در ماه مبارک رمضان با زبان روزه و برای اطاعت امر پروردگار، به یک وظیفه اسلامی روشن و واضحی عمل می کنیم که حضور در راهپیمایی روز قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی تأکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس در استمرار بندگی خداوند متعال است، مردم برای مقابله با مستکبرانی که همه جوره به مقابله با امت اسلام برخاسته اند در صحنه حضور پیدا کرده اند و امیدواریم این حضور مردم نقش خود را ایفا کند.

وی عنوان کرد: امیدواریم که با عنایت الهی حضور حماسی مردم تأثیر گذار باشد و به زودی شاهد شکست جبهه استکبار به ویژه در منطقه باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
حضور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس نشانه لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و بطلان معامله قرن و دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود.
0
0