۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۴۷۷
حجت الاسلام میرزا محمدی:

امروز آل سعود با شعار جدایی قرآن و عترت مسلمانان را قتل عام می کند

امروز آل سعود با شعار جدایی قرآن و عترت مسلمانان را قتل عام می کند
استاد حوزه علمیه مشکلات بشر را نتیجه کنار گداشتن قرآن و عترت دانست و گفت: امروز آل سعود با شعار جدایی قرآن و عترت به قتل عام مسلمانان دست زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزا محمدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد ارک تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مهمترین سفارش اولیای الهی بعد از تقوا آن است که امت اسلامی مسلمان بمیرند.

وی درخصوص عوامل عاقبت بخیری، ادامه داد: تنها راه عاقبت بخیری انسان تمسک به قرآن و عترت است؛ قرآن کریم بهترین کلام عالم و مبارک‌ترین کلام الهی است.

حجت الاسلام میرزا محمدی با تاکید بر اینکه قرآن و عترت باید در راس همه امور باشد، بیان داشت: انسان زمانی که قرآن را در شب قدر بر سر می گذارد و خداوند را به حق اهل بیت(ع) قسم می دهد تا از گناهان او درگذرد در اصل می خواهد بگوید که با تمسک به قرآن و عترت می تواند به بالاترین سعادت دست یابد.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: همه مشکلات بشر ناشی از دور شدن آنان از قرآن و عترت است؛ هر چقدر امت های بشری بخصوص مسلمانان از قرآن و عترت فاصله گرفتند به همان مقدار گرفتار غفلت و ضلالت شدند.

وی عنوان داشت: جامعه ای که قرآن محور نباشد امام در آن جامعه به مسلخ کربلا می رود و بدون اینکه آبی در قلب کسی بلغزد با شعار نزدیک شدن به خداوند خون امام معصومی را تشنه لب می ریزند؛ امروز نیز آل سعود با همان منطق و شعار جدایی قرآن و عترت به قتل عام مسلمانان دست زده است.

حجت الاسلام میرزا محمدی بیان کرد: نخستین ضربه سقیفه این بود که قرآن کریم دچار تحریف معنوی شد و با تفسیر به رای عترت را کنار زدند و میلیون ها حدیث جعلی در دوره بنی امیه خلق شد.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: هر کسی که ملازم قرآن و عترت باشد می داند که این دو هرگز کهنه نمی شوند و مدام حرف نو برای گفتن دارند امروز اگر برخی افراد کلامشان همانند طاغوت شده نتیجه بی توجهی و فاصله گرفتن آنان از قرآن و عترت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کریم گنج و اهل بیت(ع) گنج یاب هستند؛ جامعه ای که امام را کنار بزند دچار جهل می شود چرا که عقل کل امام معصوم است و تنها ایشان می تواند جامعه را از جهل به سوی عقلانیت هدایت کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات