۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۸۴۹۲
همزمان با سراسر کشور؛

ندای رهایی قدس شریف در استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

ندای رهایی قدس شریف در استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد
مردم روزه دار استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، طبق سنت هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با مشت‌های گره کرده فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

امروز مرد و زن، کوچک و بزرگ آمدند تا به ندای "هل من ناصر ینصرنی" مردم فلسطین لبیک بگویند و نشان دهند انسان مسلمان آزاده زیر بار زور نخواهد رفت.

راهپیمایی باشکوه مردم این استان به صورت هماهنگ از ساعت ۱۱ صبح در بیش از ۱۲۰ نقطه شهری و روستایی با حضور چشمگیر مسؤولان نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت، خانواده شهدا و ایثارگران و مسؤولان اجرایی برگزار شد.

مردم امروز دست در دست هم با در دست داشتن پرچم‌های عزت و آزادی قدس شریف و فریاد‌های آزادی خواهی، همدلی، مودت و برادری خود با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز مردم انقلابی اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیرو‌های نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم با حضور گسترده بار دیگر به صحنه آمدند و با شعار‌ها و فریاد‌های استکبارستیز خود همچون «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای» با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و بار دیگر «وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی» خود را به رخ استکبار و یاوه گویان کشاندند.

در این راهپیمایی باشکوه که از چهارراه فصیحی شهرکرد آغاز و در نهایت با قرائت قطعنامه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به پایان رسید، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و سایر مسؤولان نیز حضور داشتند.

آری امروز مردم روزه دار شهرکرد همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند آزادخواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین (ع) یدک می‌کشند و امید دارند تا با یاری مظلومان فلسطینی نور امید در دل خواهران و برادران دینی خود بدمند و نشان دهند استقامت ظلم و جور از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است و مستکبران عالم در نهایت چاره‌ای جز کُرنش و پذیرش ضعف خود در مقابل اراده ملت‌های آزادی خواه را ندارند.

گفتنی است در پایان این مراسم باشکوه مردم با مشت‌های گره کرده و در تأیید بند‌های قطعنامه تلاش شیطانی آل‌سعود و برخی از کشور‌های منطقه در جهت امنیت سازی برای صهیونیست از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم نموده و پشتیبانی خود را از دولت، ارتش و نیرو‌های مردمی و مقاوم کشور‌های سوریه و عراق و همچنین ملت مظلوم یمن و بحرین اعلام کردند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات