۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۴۹۳
وزیر اطلاعات:

طرح معامله قرن تنها برای حفظ موجودیت و امنیت اسرائیل غاصب است

طرح معامله قرن تنها برای حفظ موجودیت و امنیت اسرائیل غاصب است
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که رژیم صهیونیستی به دنبال حقوق مردم فلسطین نیست، گفت: هدف آنها از طرح مسأله مذاکره تنها حفظ موجودیت و امنیت اسرائیل غاصب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در سخنرانی روز جهانی قدس ساری گفت: امروز ملت ایران مشت های خود را در برابر رژیمی گره کردند که پیدایش آن نامشروع و استمرار آن نیز نامشروع تر است.
 
وی ادامه داد: پیدایش و استمرار رژیم غاصب صهیونیستی از این جهت نامشروع است چون بر اساس یک سخن بی اساس، پوچ و صد درصد نادرست شکل گرفته است که فلسطین را یک سرزمین بی ملت و صهیونیست ها را نیز به عنوان ملت بی سرزمین تعریف کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که نه فلسطین سرزمین بی ملت بود و نه یهودیان دنیا بی سرزمین بودند، گفت: این موضوع از اساس باطل است و بر اساس یک توطئه انگلیسی خبیثانه شکل گرفته است.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به این که قرار بود ابتدا کشور یهودیان در آرژانتین به وجود آید، تصریح کرد: آنها می خواستند بین کشورهای اسلامی در آسیا و آفریقا فاصله بیاندازند و این پل ارتباطی میان این کشورها از بین برود، اسرائیل یک حکومت ضد اسلامی برای جدایی این کشورها از هم بوده است.
 
وی با بیان این که استمرار این رژیم نامشروع تر است چون همواره با جنایت، خونریزی و ضایع کردن حقوق مردم اصلی سرزمین فلسطین همراه بوده است، گفت: این رژیم جنایت کار همواره نسبت به مردم بی پناه فلسطین تعدی، تجاوز و ارتکاب جنایت داشته اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در طی عمر نامشروع خود علاوه بر ظلم و جنایت بر مردم بی گناه فلسطین نسبت به کشورهای همسایه نظیر سوریه و لبنان نیز تجاوزهای پی در پی داشته است، تصریح کرد: چون غزه در یک انتخابات به حماس رأی دادند آنها را مجازات کردند یعنی به دموکراسی غربی هم پوزخند زدند.
 
وزیر اطلاعات با بیان این که رژیم صهیونیستی امنیت سایر کشورها را به هیچ گرفتند و طرح نیل تا فرات را مطرح کردند، گفت: به این تربیت این رژیم جنایت کار به هیچ یک از معاهده های بین المللی سیاسی شناخته شده ای اعتنایی نداشته و همچنین به کنوانسیون های بین المللی منع گسترش سلاح های کشتار جمعی نیز بی اعتنا بوده است.
 
وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی نسبت به بیش از 70 قطعنامه سازمان ملل که در خصوص موضوع فلسطین صادر شده بی اعتنا بوده است، گفت: با این کارنامه رژیم صهیونیستی، قدرت های مدعی حقوق بشر، ضد تروریستم و حامی دموکراسی باید سخت ترین برخورد را با اسرائیل می کردند اما هیچ اقدامی در برابر این اقدامات انجام ندادند و حتی ازا ین اقدامات رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه کردند و جنایت های رژیم صهیونیستی را تئوریزه کردند که این اقدامات ضد بشری و تروریستی رژیم اسرائیل دفاع از خود و این توخالی بودن ادعاهای حقوق بشری غرب و پوچ بودن این ادعاها است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: این نشان می دهد که حقوق بشر و دموکراسی غربی تنها ابزاری برای فشار به کشورهایی است که با آنها همراه نیستند و خودشان در مقام عمل هیچ پایبندی به این شعارها ندارند وگرنه باید با اسرائیل سخت ترین برخوردها را انجام می دادند.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به این که امروز ملت های جهان به نتیجه رسیدند در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی راه خود را با استکبار جهانی جدا کرده و تاریخ را با اراده خودشان در حال رقم زدن هستند، خاطرنشان کرد: در برابر اراده مستکبران مقاومت کردن باعث شد که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کنند.
 
وی با بیان این که امروز در سراسر جهان مسلمان، غیر مسلمان و یهودی غیر صهیونیست در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و اشغال، تجاوزگری و آدم کشی رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند، گفت: امروز به برکت همین حضور ملت ها در روز قدس و صلابت ملت ایران، شخصیت ملت های فلسطین و لبنان بازسازی شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: این ملت ها امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر روی پای خودشان بایستند می توانند در برابر اسرائیل بایستند و ننگ شکست را بر پیشانی رژیم صهیونیستی بنشانند.
 
وزیر اطلاعات با بیان این که به برکت راهپیمایی روز قدس ملت های لبنان و فلسطین با احیاء شخصیت و اتکا به خود سیلی های بسیاری را به رژیم صهیونیستی زدند، گفت: روز قدس و شرکت در این راهپیمایی جهانی اسرائیل را دچار سرگیجه و حامیان او را دچار سردرگمی کرده است.
 
وی با اشاره به این که امروز ملت های منطقه بیدار شده اند، ادامه داد: جنایت کارانی که دست در دست اسرائیل گذاشتند و خائنانه با این رژیم همراه شدند مجازات کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که امروز آل سعود برای مبارزه با ایران اسلامی دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشته است، بیان داشت: این رژیم خائن و وابسته نیز به زودی از سوی مردم سرزمین وحی مجازات خواهد شد.
 
وی با بیان این که روز قدس خطر جدی برای کیان رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: دشمنان هر سال یک ماجرای جدیدی را به راه انداختند تا از آثار و انعکاس روز جهانی قدس بکاهند.
 
وزیر اطلاعات با تأکید بر این که راهپیمایی روز قدس لرزه بر تن رژیم صهیونیستی و آمریکا می فکند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هر گاه در حال شکست بود پرچم مذاکره و صلح را بر پا می کرد و امروز نیز بازی هایی که از سوی آمریکا و اسرائیل می بینیم نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی در شرایط ضعف قرار دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که رژیم صهیونیستی به دنبال حقوق مردم فلسطین نیستند، خاطرنشان کرد: هدف آنها از طرح مسأله مذاکره تنها حفظ موجودیت و امنیت اسرائیل است./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات