۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۰۸۴۹۵
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام:

مسأله معامله قرن توطئه ای با همکاری صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا است

مسأله معامله قرن توطئه ای با همکاری صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا است
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام مسأله معامله قرن را توطئه ای با همکاری صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا دانست و گفت: مقاومت و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسین مظهر، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام، در جمع راهپیمایان خرم آباد، گفت: مسأله فلسطین یک مسأله شرعی، دینی، بشری و مهم است.

وی با اشاره به اینکه قدس و بیت المقدس از جایگاه شریفی برخوردار است، افزود: علت دفاع ما از فلسطین این است که بیت المقدس محل سه دین بزرگ یهودی، مسیحیت و اسلام است.

روز قدس، روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است

مظفر عنوان داشت: بیت المقدس از نظر ما شیعیان قبله اول مسلمانان بوده است و مسلمانان سال‌ها رو به این قبله نماز می‌خواندند.

وی با اشاره به اینکه فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند، خاطرنشان کرد: روز قدس، روز اعلام وفاداری به آرمان‌های فلسطینیان است.

مسأله دعوای فلسطینیان و یهودیان مسأله نژاد پرستی و سلطه است

وی اظهار داشت: مسأله دعوای فلسطینیان و یهودیان مسأله سرزمین و نزاع قومی و عبری و عربی نیست، بلکه مسأله نژاد پرستی و سلطه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند قوم برگزیده هستند و غیر صهیونیست‌ها باید بردگانی در خدمت آنان باشند، معتقدند حق حاکمیت با صهیونیست‌ها است و دیگر ادیان باید از اینها اطاعت کنند و تحت سلطه قرار بگیرند و همین تفکر موجب کشتن مسلمانان را بر خود واجب می‌دانند.

وی بیان داشت: آنان انحرافاتی در کتب الهی ایجاد کرده‌اند و سلطه جو، سلطه گر و نژاد پرست هستند و حق حاکمیت را از آن خود می‌دانند.

مظفر در ادامه با بیان اینکه صهیونیست‌ها سلطه اقتصادی بر جهان می‌خواهند پیدا کنند، اعتقاد دارند باید سلطه سیاسی پیدا کنند تا دیگران تحت قیومیت آنها باشند، گفت: صهیونیست‌ها بر اساس اینکه از نیل تا فرات متعلق به آنها است می‌خواهند عراق و ترکیه و سوریه و ایران را هم تسخیر کنند.

وی گفت: مسأله فلسطین و صهیونیست‌ها یک مسأله انسانی و جهانی است، نمی‌توانیم در برابر این سلطه جویی ها سکوت کنیم تا سرزمین‌های مسلمانان را بگیرند، نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم اگر این چنین باشیم مسلمان نیستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله معامله قرن اشاره کرد و عنوان داشت: مسأله معامله قرن یک توطئه دیگر است که با همکاری مثلث صهیونیست‌ها، آل سعود و آمریکا پیگیری می‌شود و مثلث شوم می‌خواهند به بهانه کمک اقتصادی به فلسطینیان، شهر قدس را از آنان بگیرند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات