۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۸۴۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی در جامعه با ارزش‌های انقلاب و اقتصاد بازی می‌کنند

برخی در جامعه با ارزش‌های انقلاب و اقتصاد بازی می‌کنند
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: برخی‌ها در این جامعه با سیاست‌های ناسالم و فرصت طلب با ارزش‌های انقلاب، اقتصاد و آبروی جامعه بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با رییس قوه قضاییه اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: انتصاب به جا و شایسته شما از سوی رهبر معظم انقلاب سبب ایجاد جرقه امید در دل مردم شد چرا که چهره عدالت به عنوان آرمان بزرگ انقلاب در نیروی قضایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دولتمردان باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم انجام دهند چرا که این مشکلات از درون به راحتی قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برخی‌ها در این جامعه با سیاست‌های ناسالم و فرصت طلب با ارزش‌های انقلاب، اقتصاد و آبروی جامعه بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: احتکارها و صف‌های طولانی زیبنده این جامعه اسلامی نیست و گاهی مواقع جلوه‌های زشتی را ایجاد می‌کند که با تدبیر قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر می‌تواند در بهبود شرایط اقتصاد و مهاجرت معکوس کمک کند، خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس باید با همدلی و همکاری و احساس مسؤولیت جلوی بسیاری از فسادها و سوءاستفاده‌های اقتصادی و تخلف‌های اداری گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز بر همه روشن شده که آمریکا قابل اعتماد نیست و باید به مردم خود تکیه کرد و با کمک آن‌ها مشکلات را حل کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات