۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۰۸۵۰۲
رییس قوه قضاییه:

رونق تولید با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود

رونق تولید با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود
آیت الله رئیسی گفت: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی را به وجود آوریم و امنیت اقتصادی با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نامگذاری روز قدس یکی از ابتکارات زیبای امام راحل بود و امروز مسأله آزادی قدس دغدغه و مسأله اصلی جهان است.

وی با بیان اینکه رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها باید مدنظر همه باشد، گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ایستادگی در کنار مظلومان عالم است.

رییس قوه قضاییه افزود: هر چه حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی همچون روز قدس افزایش می‌یابد به همان نسبت نیز بر مسؤولیت ما مسؤولان افزوده می‌شود.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: امیدواریم تمام تهدیداتی که امروز وجود دارد به فرصت تبدیل شود همانطور که در دوران دفاع مقدس بسیجیان و مردم و سایر نیروها با مدیریت جهادی از سد تجاوز دشمن با موفقیت گذشتند.

وی ادامه داد: این انتظار است در میادین اقدام و عمل با تبدیل شدن تهدیدات به فرصت‌ها گره‌ها باز شود؛ مردم می‌خواهند وضعیت اقتصادی از دست یک عده افراد سودجو خارج و بتوانند نیازهای خود را از بازار به شکل عادلانه برطرف کنند.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه‌های اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی علیه کشور ایران جنگ به وجود آورده و در جنگ روانی بر دل‌ها، افکار و باورهای مردم کار می‌کنند.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: هر جا به جوانان اعتماد شده و به آن‌ها میدان دادیم به موفقیت رسیدیم و امیدواریم که با مدیریت جهادی بتوانیم شرایط فعلی را نیز با موفقیت به پیش ببریم.

وی افزود: هیچگونه تردیدی در مبارزه با فساد در قوه قضاییه وجود ندارد و برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی را به وجود آوریم و امنیت اقتصادی با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: منافذ فساد باید بسته شود و باید فضا را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی امن کنیم؛ دولت باید بسترهای فساد را اصلاح کند و مردم نیز احساس عدالت داشته باشند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات