۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۰۸۵۱۳
امام جمعه کرمان:

اسرائیل غاصب یک رژیم جعلی کودک‌کش است

اسرائیل غاصب یک رژیم جعلی کودک‌کش است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که امروز در رأس نژادپرست‌ها، رژیم جعلی اسرائیل است، گفت: ملت ایران در دفاع از مظلومان با تمام توان در صحنه حضور دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام و‌المسلمیمن حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: مردم به انجام واجبات و ترک محرمات اهمیت دهند.
 
وی افزود: مردم قدر ماه مبارک رمضان را بدانند، زیرا بهترین ماه در نزد خداوند، ماه مبارک رمضان بوده و انسان‌ها هر عملی را در ماه مبارک رمضان انجام دهند، خدا آن را می‌بیند و حق کسی را ضایع نمی‌کند.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که هوا و هوس انسان را از خداوند دور می‌کند، ابراز داشت: انسانی که در دنیا به دنبال هوا و شهوت باشد، زندگی خود را نابود کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که خداوند اعمال انسان‌ها را می‌بیند، اظهار کرد: روز قیامت برای هر انسانی در دنیا اتفاق می‌افتد و مردم باید مراقب اعمال خود در دنیا باشند.

وی بیان داشت: مراقبت از نفس را انسان در دنیا جدی بگیرند، زیرا انسانی که نتواند از نفس خود مراقبت کند، آخرت خوبی را نخواهد داشت.
 
امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه امروز مردم استان کرمان در تمام شهر‌ها در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند، اظهار کرد: حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان از بصیرت مردم دارد.
 
وی بیان کرد: راه امام خمینی برای همه مردم باید روشن شود، زیرا راه امام راه انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه ولایت و امامت جامعه اسلامی بعد از امام به دست با کفایت مقام معظم رهبری رسید تصریح کرد: رهبری در جامعه اسلامی از نعمت‌های بالایی بوده که انسان‌ها باید قدر آن را بدانند، زیرا تنها راه مقابله با دشمنان، عمل کردن فرامین رهبری است.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی کودک‌کش است و در تاریخ شکل‌گیری رژیم غاصب اسرائیل و بنی‌اسرائیل عبرت‌های زیادی وجود دارد، افزود: آدم کشی یکی از کار‌های معروف یهودیان شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: امروز در رأس نژادپرست‌ها، رژیم جعلی اسرائیل است و باید برای نابودی این رژیم کاری را انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل محصول سه جریان شوم نژادپرستی، استکبار جهانی و ارتجاع عرب و خیانت سران عرب است، تصریح کرد: حمایت از مردم اسرائیل را آمریکا برعهده دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با اشاره به این که مردم حمایت از مردم مظلوم را وظیفه خود دانستند و با حضور خود مشت محکمی را به دشمنان زدند، گفت: ملت ایران در دفاع از مظلومان فلسطین با تمام توان در صحنه حضور دارند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات