۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۰۸۵۱۵
حجت الاسلام پورمحمدی:

حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه بصیرت مردم است

حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه بصیرت مردم است
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: مردم جهان در روز قدس با دهان روزه به خیابان‌ها جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین آمدند که این نشان از بصیرت مردم دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در سخنرانی روز قدس در جمع راهپیمایان شهر کرمان، گفت: روز قدس روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.
 
وی افزود: مردم جهان با دهان روزه به خیابان‌ها جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین آمدند که این نشان از بصیرت مردم دارد.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که مردم ایران با رهبری امام و رهبر انقلاب توانسته قدرت خود را در جهان بیشتر کند، افزود: امروز رهبر انقلاب با هوشیاری مسیر امت اسلام را آگاهانه نشان می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: شاخت اهداف انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف مردم شمرده می‌شود که با شناخت و معرفت کامل انقلاب اسلامی را قدرتمند کنند.
 
وی توجه به این که دشمنان به دنبال اشغال فلسطین هستند، تصریح کرد: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد و به استناد تاریخ باید حرکت خود را تنظیم و با آگاهی تمام گام برداریم.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره ه به این که سرزمین فلسطین برای مردم مسلمان است، گفت: مسلمانان بدون هیچ جنگی این سرزمین را فتح کرده و آن منطقه سرزمین اسلامی شده و حاکمیت مسلمانان در آن منطقه تثبیت می‌شود.
 
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بعد از آن با یک برنامه طراحی شده آمریکائی‌ها به دنبال استعمار کشور‌های اسلامی سرزمین فلسطین را برای حضور خود انتخاب می‌کنند.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه برای انتقال یهودیان به فلسطین پول می‌گذارند و اولین موج گسترده مهاجرت به اراضی فلسطین آغاز می‌شود و برنامه تشکیل دولت یهود را طراحی می‌کنند، ابراز داشت: تنها راه شکست دشمنان، اتحاد بین کشور‌های مسلمانان است.
 
وی با توجه به اینکه کلید رمز پیروزی بر دشمنان اتحاد مردم بوده، اظهار کرد: رعب و ترس بر اسرائیلی ها روز به روز بیشتر می‌شود و این نشان از قدرت مردم فلسطین دارد.
 
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه این سوال وجود دارد که دنیای استکبار چرا به صهیونیست اهمیت می‌دهد و برای آن‌ها مهم است، گفت: قرآن تعریفی از وضعیت یهود دارد و هویت این قوم را بر نژادپرستی عنوان می‌کند.
 
وزیر سابق دادگستری با اشاره به اینکه امروز تمام یهودیان دنیا ۱۸ میلیون نفر بوده که فوق‌العاده نژادپرست و ثروتمند هستند، افزود: حدود پنج تا شش میلیون نفر از آن‌ها در سرزمین های اشغالی هستند که بسیار خودبرتربین بوده و خود را نژاد برتر می‌دانند.
 
مشاور رییس قوه قضاییه با بیان این که دفاع از مردم مظلوم وظیفه مسلمانان است، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم یهودیان را منع و لعنت کرده است.
 
حجت الاسلام پورمحمدی ابراز داشت: یهودیان دلبسته‌ترین آدم‌های دنیا هستند و قرآن دلبستگی آن‌ها را بیشتر از هر قشری می‌داند.
 
وی با توجه به این که قوم یهود بیشتر آمار جنگ را در کشور دارند، خاطرنشان کرد: این قوم بیشترین درگیری و خونریزی و دشمنی را با مسلمانان داشتند.
 
استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره فتنه کردن از خصوصیات مردم یهود است، گفت: طراحی فتنه و دشمنی با مسلمانان از خصوصیات مردم یهود شمرده می‌شود./۹۷۰۷/پ210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات