۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۰۸۵۵۹
دانلود همه تصاویر
به سوی قدس؛

متنخب عکس های خبرگزاری رسا از راهپیمایی روز قدس

منتخبی از عکس های خبرگزاری رسا از راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس در شهر های مختلف کشور را ببینید.
عکاسان خبرگزاری رسا
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
حضور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس نشانه لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و بطلان معامله قرن و دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
ما پشتیبانى خود را از آرمان‌هاى ملت فلسطین كه آزاد كردن قدس یكى از آن‌هاست، اعلام داشته و به تجربه‌ انقلاب پیروز خویش امیدواریم كه جهت مبارزه ملت فلسطین، كاملا اسلامى شود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
من در طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان "روز قدس " انتخاب ، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. (صحیفه امام جلد نـهـم- صفحه: 26 7)
0
0