۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۰۸۵۷۳
راهپیمایی گسترده مردم یمن در روز جهانی قدس؛

برائت از رژیم‌های خائن عرب به سبب همدستی با اشغالگران

برائت از رژیم‌های خائن عرب به سبب همدستی با اشغالگران
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم یمن در صنعاء و شهرهای دیگر از جمله صعده و الحدیده آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه المسیره از آغاز حرکت قشرهای مختلف مردم یمن به سمت میادین صنعا و 12 شهر دیگر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

راهپیمایی گسترده مردم صنعاء از لحظاتی پیش آغاز شده است، علامه شمس الدین شرف الدین رییس جمعیت علمای یمن در سخنانی گفت تمام توطئه‌ها علیه ملت‌های یمن و فلسطین همانند توطئه‌های سابق شکست خواهد خورد.

وی در اشاره به نشست‌های نمایشی رژیم سعودی در مکه مکرمه و سوء‌ استفاده از این مکان مقدس برای پیشبرد سیاست‌های خود اظهار داشت تاسف بار است که مسئولان عرب، دفاع ملت یمن از حق خود در برابر متجاوزان را محکوم می‌کنند.

شیخ شرف الدین تصریح کرد از هر رژیم مزدوری که مقدسات و سرزمین عربی و ملت عربی را می‌فروشد،برائت می‌جوییم.

وی تاکید کرد آزادگان و مسلمانان جهان باید این نکته را درک کنند که پرده‌ها کنار رفته و ماهیت پیروان صهیونیسم جهانی فاش شده است.

رییس جمعیت علمای یمن افزود ما از رژیم‌های خائنی که معامله قرن را ترویج و تبلیغ می‌کنند و دین و کرامت خود را به بهای ناچیز فروختند، برائت می‌جوییم.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن و یکی از اعضای جنبش انصارالله در سخنانی در این مراسم با انتقاد از شرکت کنندگان در نشست‌هایی که حکومت سعودی در مکه مکرمه برگزار کرده است، گفت خواستار تشکیل کمیته هایی برای صلح عربی در مناطق مختلفی که شاهد درگیری است همچون سوریه، عراق و دیگر مناطق هستیم.

رژه نظامی یگان‌های امنیتی و نظامی در  استان الحدیده یمن به مناسبت روز جهانی قدس

خبرنگار شبکه  المیادین از برگزاری رژه نظامی یگان‌های امنیتی و نظامی در  استان الحدیده یمن به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات