۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۰۸۵۸۵
عضو ارشد حزب الله لبنان:

طرح معامله قرن خطرناک ترین توطئه تاریخ علیه فلسطین است

طرح معامله قرن خطرناک ترین توطئه تاریخ علیه فلسطین است
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: طرح معامله قرن یکی از خطرناک ترین و بزرگ ترین اقدامات دشمنان علیه فلسطین است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در همایش روز جهانی قدس که در منطقه «حارة» صیدا برگزار شد، گفت: همه اتفاقات و برنامه های که طی سال های اخیر رخ داده با هدف پایان دادن به مساله فلسطین بوده است اما همه نقشه و توطئه های آنان با توجه به قدرت امت اسلامی شکست خورد.
وی با اشاره به طرح «معامله قرن» که قرار است پس از ماه مبارک رمضان به طور رسمی آغاز شود، بیان کرد: طرح معامله قرن یکی از بزرگ ترین و خطرناک ترین مسائلی است که فلسطین در طول تاریخش به آن دچار شده است زیرا این طرح به طور رسمی و آشکار از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف نابودی کامل فلسطین و جریان های مقاومت در منطقه و ضربه زدن به حامیان فلسطین و مردم آن نظیر ایران و مقاومت پیگیری می شود.
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان ادامه داد: سازمان و کشورهای عربی در صدر آن ها عربستان از طرح معامله قرن به صورت آشکار حمایت می کنند و بحرین با برگزاری نشست اقتصادی این طرح در منامه در واقع قدم اول را در معامله قرن بر می دارد.
وی مساله فلسطین را زنده توصیف کرد و عنوان داشت: باید از فلسطین و مردم آن در برابر اقدامات و توطئه های دشمنان حمایت کرد و در صف ایران، عراق، سوریه، یمن و جبهه مقاومت در لبنان ایستاد.
حجت الاسلام دعموش افزود: این روزها بیش از هر روز دیگر بر مسلمانان و عرب ها اعم از دولت و مردم واجب است که به هر نحوی که می توانند از قدس و فلسطین حمایت کنند و مخالفتشان را با طرح معامله قرن اعلام کنند و از ابزارهای لازم برای ممانعت از اجرای آن بهره ببرند.
ارسال نظرات